Als ‘dank je wel’

 

Cactusblauw2
Een zelfgemaakte fractaltekening, voor jullie 😉
.
Dank jullie wel voor het delen van mijn enthousiasme.
jullie reakties peppen mij nu al weer helemaal op!
Dit ‘shoppen’ was ahw een hele happening 😉
Maar voor mij was het iets om te vieren.
.
Het onbezorgde gevoel, dxc3 t is waar ik zo van genoten heb.
.
Lekker er op uit, op de fiets; je nu eens niet schuldig voelen, om er dan ook gewoon zin in te durven hebben.
.
Ik heb het echt gevierd, die nacht zonder pijn (en het daarna, nog een poos ‘een beetje verdoofd zijn’).
.
Poeh, wel zware pillen, hoor.
.
Onder ‘echt shoppen’ verstaan jullie, en verstond ook ik vroeger, wel wat anders.
Ik ben maar in 1 echte kledingwinkel geweest,
maar heb mijn buit wel binnen: 2 t-shirtjes en 1 ketting,
alles te samen voor 5 euro, hihi.
(‘Een kinderhand is gauw gevuld”. ;-))
.
Ze geniet nog na, die Miesje.
.

9 gedachten over “Als ‘dank je wel’

  1. Wow weet je hoe toevallig!
    Toen je die reactie postte, plaatste ik net mijn nieuwe log :O
    Dus als je nog gexefnteresseerd bent in gesprek met ggz enz 😉

    Liefs,
    Nina

    PS: wat heb je dit weer mooi geschreven, zoals altijd

  2. hey,
    je kwam zomaar kijken op mijn blog, heel erg leuk.

    Normaal zou ik zulke gedichten/teksten afwijzen
    omdat het mijn smaak niet is, maar zoals je al las
    normaal is nu niet.

    Ik las het en je hebt zo precies de juiste woorden
    gekozen, precies goed neer gezet, dat ik het erg
    mooi vind. niet erg super mooi.
    zo veel zeggend.

    Prachtig

  3. Naar aanleiding van je reactie bij mij:
    De foto’s die ik heb ingeplakt zijn nog van voorgaande vakanties (en een los mapje met gala en diplomauitreiking etc).
    En ik ga de studie bedrijfseconomie doen. Ik hou echt geen privacy meer over op het internet 😉 maar gelukkig gaan er echt heel veel mensen die studie doen, dus zo snel zal ik niet herkend worden. Bedankt voor je berichtje!

    Liefs,
    Nina

  4. Hahaa die lieve Mies! Ik zei al tegen mijn man drie keer raden wat Mies heeft gedaan na een nacht goed slapen: Shoppen! 😀

    Je hebt GROOT gelijk! Seize the day!

    Hopelijk komen er nog heel veel van dit soort momenten.

    Geniet maar lekker van het gevoel en de nieuwe aankopen!

    Dikke knuf
    Iam

  5. echt shoppen kan ook in 1 winkel! dat maakt niet uit, alleen al t punt dat t ging!
    dat is allang geweldig!
    hoe heb je vannacht geslapen?

    knuffel,
    Monica

    ohjaa, ik vind het vet knap dat je voor 5 euro 2 shirtjes en een ketting koopt! hoe doe je dat? ik ben dol op uitverkoopjes etc. maar zo goedkoop is me denk ik nog nooit gelukt!

  6. Wat mooi zeg en het gaat niet enkel om de buit lieve mies , zoals je zelf schrijft , heb je top genoten van het onbezorgde gevoel , toch ?
    Dus weer iets overwonnen voor je zelf 🙂 YESSSS ! Heel mooie tekening erbij , thanks for sharing . Liefs

  7. Wow , heb jij ff zitten brassen zeg…5 hele eurotjusss…
    zo zie je maar dat het daar niet in zit…

    Ik heb even iets gemist hier zie ik, moet even bijlezen….lees ik nou goed dat je een pijnloze nacht hebt gehad?? Nou dan heb ik echt iets gemist…

    Wat onzettend fijn voor je zeg, jemig, wat zal jij heerlijk geslapen hebben…

Plaats een reactie