geslapen!

Slapen2
.
Oh jongens wat heb ik heerlijk geslapen vannacht.
Van de huisarts heb ik Zopiclon gekregen.
Tjonge, ik wist niet wat me vanochtend overkwam.
.
Ik heb gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om eens te gaan shoppen
want ik voelde mij toch wel ff een stukkie ontspannender, zeg!
Misschien mag ik deze meds niet te vaak gaan nemen, maar een beetje rust zo af en toe:
wat doet dat GOED!!!
.
Ik zou best in winterslaap willen deze zomer, zxc3xb3 moe ben ik nu.
Even al die schade in gaan halen.
Toedeloe!
.
p.s. heb nu een heel ‘hip’ shirtje aan,
nieuwe aanwinst van vanmiddag (als aandenken)
14 gedachten over “geslapen!

  1. Hey Mies,

    Momenteel heb ik niet zoveel schrijfinspiratie en weinig energie. Stemming is nogal aan het stuiteren.. Lief dat je aan me denkt! Hoe gaat het met je? Momenteel niet de concentratie om verhalen van anderen te lezen.. sorry daarvoor.
    Als ik de energie binnenkort heb, zal ik updaten.

    Veel liefs,
    ffie

  2. Hoi Mies,

    ff rondgekeken.
    ‘dapper’ en ‘moeilijk’ zijn de eerste woorden die me zo te binnen schieten.
    Ik kom nog een keertje verder kijken en lezen bij je.

    spiritus

  3. Hee mies

    Mooi schilderij hoor! Ik vind die kleuroverloop aan
    de zijkanten mooi gedaan. Ik hou zelf ook van tekenen enz.
    Hoe gaat het? Beetje geslapen laatste tijd, iets leuks nog
    gedaan? xx Liefs lies

  4. Mies!!!! Wat GOED!!!!
    Mxc3xa9xc3xa9r van dit soort nachten!!!
    Wat fijn dat je lichaam en geest eens goed ‘van de wereld’ zijn geweest zeg. Alles in ontspanning en rust. Ik wens je nog veel meer van dit soort nachten toe, liefst zonder het nieuwe geneesmiddel, maar als het niet anders kan dan maar mxc3xa9t.

    Ik ben gewoon blij voor je!!!!

    Knufff
    Ikke

  5. MIEEEEEESSS!!!!
    wat super, dat je goed geslapen hebt vannacht,
    dat wat jij( en ik ook, voor jou) al zolang gehoopt had!
    Fijn dat er een medicijn is dat je kan slapen,
    en naja boeiend dat daar medicijnen voor nodig zijn,
    je slaapt! en dat is t belangrijkst!
    nu hopen op meer goede nachten!
    en wat kan shoppen soms fijn zijn hea! =)

    liefs,

  6. lieve mies

    o wat geweldig voor je
    ik ben echt heel blij voor je dit is wat ik je zo gun
    dat je lekker kunt slapen
    dat je even weg kunt gaan shoppen even wat anders kan doen
    voor het eerst in lange tijd kan dat weer

    ik blijf voor je duimen dat het middel het voor je blijft doen
    dat je nu de schade in kan halen
    en je rust weer kan vinden

    dat is zo belangrijk
    maar dit stukje winst heb je maar weer meegepakt
    ben zeer benieuwd naar je hippe shirtje

    o wat fijn voor je
    ja ben super blij voor je

    ik weet dat het nog allemaal niet voorbij is
    maar het begin is er in ieder geval
    voorzichtig

    ik hoop met heel mijn hart
    dat dit zich voort mag zetten
    ik gun het je zo

    alle liefs van mij karin

  7. zopiclon is fijn, ik heb het laatst gebruikt tijdens mijn nachtdiensten, ik sliep overdag gewoon niet, heb het recept toen van mijn huisarts gekregen, binnen 15 min was ik onder zeil, wat een genot om te kunnen slapen he, voor tijdelijk of af en toe is het een goede oplossing

  8. @ Hoi Petra, Zoplicon helpt mij beter dan Temazepam. Ik heb er (de hele volgende dag) wel een afschuwelijk bittere smaak van in mijn mond. Heb jij daar geen last van?
    Dank je wel, voor je reactie!
    En liefs van Mies.

Geef een reactie

