Mijn Roodborstje

Hier ook alweer zo’n oud beestje. Zou hij/zij het erg koud hebben, daar bovenop de sneeuw?

Wij komen er wél bovenop, toch? 😉

Roodborstk

Dit was ‘m weer, in aquarel.

Een fijn weekend voor allen, en de groeten van Mies.

7 gedachten over “Mijn Roodborstje

  1. hey meid,
    gaat niet zo lekker met je hé .
    ik heb ptss waar ik voor behandeld ben maar wat nooit helemaal weg gaat hoe nuchter ook en ik heb lichamelijke pijn .
    Wil je niks wijsmaken ,misschien is het ooit wel heel goed bij jou onderzocht,maar die lichamelijke pijn,komt dat bij jou wel van de Ptss ?
    Zelf heb ik met heel wat doktoren te maken gehad die ook met de “mooiste”verhalen kwamen om uit te leggen dat die pijn in mijn hoofd en niet in mijn rug zat.
    ben blij dat ik het uit ben blijven zoeken want het is gewoon lichamelijke pijn die ptss staat er buiten.
    Dat is makkelijk,aan die pijn is wat te doen.

    Ik “draai”af en toe ook wel eens een beetje door,geestelijk,
    ik slik dan een Xanax,ach wanneer je dit niet elke dag neemt of wanneer je het niet nodig hebt is het toch niet zo erg ?
    Soms is het gewoon even nodig om alles weer op een rijtje te zetten.

    Beterschap,ook met je boze geesten…haha,je kan je huis laten reinigen wanneer het te gek wordt maar je kan ze zelf ook weg sturen hoor.

    groetjes !

  2. Lief vriendinnetje

    Ik heb de tekst niet helemaal gelezen, niet om jou maar om de raakvlakken.
    Wel lees ik jou vechten,
    jou pijn
    en jou enorme strijdt.

    Meisjelief, jij hoeft je niet te schamen .. het is juist ZO dapper dat je dit hier verteld,
    maar ik snap het wel, het is moeilijk om zoveel kwetsbaarheid te laten zien, en jou enorme zeer daarin.
    Wat is voor jou sterk? Als je doorgaat? Want meisje, nu even heel verdrietig zijn .. en soms ook even niet meer weten hoe je verder moet is GEEN teken van zwakte! Maar juist deze kwetsbaarheid is kracht. Je doet het zo goed lieve Mies, en soms is het ZO zwaar…
    Ik zou er graag meer voor je zijn .. soms zijn woorden zo weinig.

    Dankje voor jou steun lieverd, want je steunt me .. echt zo enorm!

    “Ik hou van jou,
    en plaats mijn armen
    even liefdevol om je heen ”

    Mariska

  3. Oh, Liefje
    Wat erg dat je nu weer door zoxb4n dal gaat.
    Er lijkt soms ook geen eind aan te komen he.
    Maar vergeet niet: je bent NIET door alle goeds verlaten.
    Je bent zacht en kwetsbaar en gekwetst
    Maar jou Goedheid en Gods Liefde kan niemand van je afpakken.
    Houdt hieraan vast schatje.
    al ga je door het duisterste dal
    God heeft je lief boven al

    Ik wens je een engel om je door t vuur te dragen

    Liefs,
    Miriam

Plaats een reactie