Daar gaan we weer (door nacht en ontij)

Tjxc3xa9 wat een zware nacht, en zo KORT!
Of juist lang…….prut!

Heb over mijn zus gedroomd,
hoe ze over mij heen heeft gewalst.
Dat ben ik gaan bezien/voelen
alsof dat de gewoonste zaak van de wereld zou zijn,
want ik hield immers zoveel van haar!
Als gevolg: ‘het over je heen laten walsen is een vorm van liefde’!
Want ik was er van overtuigd,
dat ook zij veel van mij zou houden.
Dus NIET, hxc3xa8!

Ze is altijd stikjaloers op me geweest, helaas.
Want dat was helemaal niet nodig.

Jak, waarom zijn anderen nooit tevreden te stellen
zo gemeen
zo vals
zo’n toneelspelletje
dat ze steeds opvoeren, grrrrrr.

Allemaal uit hebzucht
en macht willen claimen
over diegene die lief en zacht is.
Want bij diegene valt het meeste te halen,
xc3xa8n lukt het misbruik ook nog eens
hxc3xa9xc3xa9l gemakkelijk.

van Mies
het makke lammetje
naar de slacht gebracht.
Gatsie.
Dat laatste floepte ik er
zomaar uit.

Maar wat ik in mijn hoofd
en lichaam voel gebeuren,
al zovele nachtenlang,
is ook als een slachtpartij.
Je reinste horror!
Hoewel, reinste?
in die context kan je dat woord
niet gebruiken natuurlijk.
Er is niets reins aan.

Maar ik word wel gezuiverd
en sta bijna bovenaan
thumb up
HAHA.

Ook nog akelige dromen over vliegende, bijtende beestjes,
die een lijf hadden als een pauweveer.
Het stikte ervan om me heen.
En maar aanvallen plegen op me.

Ik weet nog dat mijn vader
altijd een pauweveer in zijn
gezangboek van de kerk had liggen
als bladwijzer.

Nu, van die man ben ik ook niet wijzer geworden,
die pleurde mij ook helemaal leeg,
de vampier.

en ik had niets in de gaten
ook al
omdat ik zo ontzettend
veel van hem hield.

We triggeren verder,
jakkie wat een gedonderjaag
daar in dat lichaam.

Maar ik word steeds sterker,
lekker puh!
kadootje
voor mezelf,
heb ik verdiend.
(gekregen van
mijn Grote Vriend ;-))

2 gedachten over “Daar gaan we weer (door nacht en ontij)

  1. Lieve Mies,

    Dit voor jezelf erkennen op je blog is al een hele stap voorwaarts. Het is goed dat je die gesprekken nog hebt. Al ben ik wel van mening dat je ook naar de dingetjes om je heen moet blijven kijken. Het leven heeft nog zoveel moois te bieden.

  2. @ Sandra, zekers!
    ik doe niet anders dan om naar mooie dingen te kijken; juist als afleiding voor de pijn die overheerst. Vandaar dat ik ook een eigen klein camera’tje heb aangeschaft.
    Wat ik ook nog wil zeggen is, dat het mij niet lukt om op jouw weblog te komen.
    Hoe kan dit nu toch????
    Hopelijk lees je dit berichtje hier.
    Dank je wel en liefs van Mies.

Geef een reactie

