Op

Ik ben gebruikt als kanonnenvoer
en nu ben ik helemaal
OP!

Opgesoupeerd.

Gedresseerd
als een mak peerd.
Aangeleerd
om me nooit te
verweren.

Ongegeneerd
mochten ze mij
bezeren
 beheren.

De heersers van ellende.
Ik ga door
tot het bittere
Ende.

BeestOpFe

The Escape.

Fled from the cage
out of the cell
the terrible hell

What next?
oh, just be relaí
take to one's heels
wow,
how freedom feels!

Light, I see light?
a purpose in my flight
my compass, port of refuge
make it snappy
feeling so very happy!

Okay,
Do run, run run run runaway!

This poem is to apply on myself.
Mentally I'm still escaping from my past, from the indoctrination, from a prison of lies.
I'm not free yet.
I'm still being punished, with pain and opposition.
As their attacks on me.
But the fight, I don't give up.
There is light at the horizon!
*

 

8 gedachten over “Op

  1. Lieve Miesje…ik was hier altijd al. Alleen even niet aanwezig :-D) Dat filmpje gaat op Facebook 😉

    Wat vervelend dat jij ook je spullen kwijt bent. En dan nog op zo’n manier..:-(
    Sterkte meis!

    Knufff

  2. lieve mies
    Licht zal er zijn en blijven aan de horizon en ook voor jou zal die zon blijven en nog harder gaan stralen ooit.
    ik hoopte alleen dat deze psych iets meer voor je kon betekenen maar wat ik uit deze tekst een beetje opmaak is dat het dus weer een beetje het zelfd laken een pak is of hoe zeg je zoiets. getsie zeg het zit je ook niet mee
    dan is het echt weet terug geworpen en vechten en overleven maar wat een ellende iedere keer telkens als je denkt dat je het weer een beetje hebt gevonden. ik weet dat je sterk bent en de moed niet opgeeft dat je vertrouwd op de veilige Haven en dat er eens een moment zal komen
    en ik ben er echt van overtuigd dat dat er zal zijn dat het beter zal gaan maar helaas is die weg er naartoe wel heel lang
    maar weet mies net als miriam zal ik ook alles proberen te doen en opzoeken als ik ook maar iets vind of zie wat je zou kunnen helpen
    dan laat ik het je weten en dan meld ik het je alles voor maar een beetje meer geluk voor jou lieve mies je verdiend het
    en dat je maar van die pijnen verlost mag worden

    ik kijk voor je uit en ga voor je op zoek
    en natuurlijk blijf ik aan je denken en met je schrijven en je weet denk goed aan jezelf
    en neem de tijd alleen wanneer het kan terug schrijven he?

    een heel warme knuffel en heel veel liefs van mij
    Karin

  3. Ja is zeker erg mooi dit. Je ziet de mensen gewoon denken: wat is dit dan? Maar de boodschap lijkt me duidelijk. Doe jij nou maar lekker rustig aan daar want aangezichtspijnen zijn volgens mij heel erg. Ik baal nu al omdat ik een beetje kiespijn heb.
    Ik groet je uit een somber Gouda…

  4. Lieve Mies
    jij mag er zijn jij mag bestaan
    jij zou niet moeten boeten voor wat zij jou hebben aangedaan.

    ik zou zo willen dat ik je pijn je verdriet stukje voor stukje van je weg kon nemen ik weet dat dat niet kan
    maar ik gun je zo die vrijheid waar jij al zo lang naar verlangt en op hoopt
    je omschrijft het zo duidelijk in je gedicht

    ik schrijf je even om te laten weten dat ik aan je denk
    en mijn hart gaat naar je uit
    want je mag er zijn
    je bent een bijzonder lief en goed mens met het hart op de goede plek

    waar jammer genoeg zo misbruik van is gemaakt

    ik vindt je waardevol
    en stuur je mijn wens voor jou
    een harte wens
    dat het een beetje je pijn moge verzachten
    want weet ik ben bij je in gedachten

    een heel warme knuffel
    en veel sterkte gewenst
    en alle liefs van mij karin

Geef een reactie

