I fight me upward to the top!

Dit is een van mijn laatste fractal-tekeningen.
dit weekend gemaakt, om uitdrukking te kunnen geven aan mijn dappere strijd.
Also here you can see "the knight in de strijd" πŸ˜‰ !

Coming_upblog
Gemaakt met FractalExplorer
bewerkt met een van mijn landschapsfoto’s

I fight me upward to a top.
So Mies, just hurry up,
out of the middle of nowhere.

You will come there!

Thank you for viewing (my struggling life ;-))

*

Ik weet niet of jullie mijn wapen erin zien, en hoe ik doorbreek vanuit het desolate, rechtstreeks door die donkerte, boven en om mij heen, verder naar boven toe?

Ik ga toch als een speer!?
Iedere keer weer
opnieuw die strijd
totdat ik, al vechtend
wordt en ben bevrijd.

We zullen niet staken
houd mij maar in de gaten!

*

11 gedachten over “I fight me upward to the top!

  1. Ook ik ben er even stil van.

    Een emotioneel gedicht.
    Ontroerend…maar ook is duidelijk de pijn te voelen.

    Het zijn jouw woorden, het is jouw gevoel.
    Prachtig en knap, dat je het zo op “papier” weet te zetten.

    Liefssss

  2. Oooh mooi geschreven!
    Maar je was nog niet te laat hoor πŸ˜‰ ik heb het in de vakantie gevierd omdat niemand deze week tijd had en het kwam me zelf ook beter uit en eigenlijk ben je precies op tijd want ik ben morgen jarig πŸ™‚ maar hoe leidt je af dat ik niet meer ‘geheim’ op web-log zit? Want ik heb nog steeds liever niet dat je me linkt..;)

    Liefs,
    Nina

  3. Wat mooi gemaakt meis…
    En zeker weten dat je “fight” …dat is je geraden ook. πŸ˜‰

    Mijn dochter is ook zo’n vechtersbaasje…ik zal niet in details treden want dat zou ze niet willen.
    Maar ze heeft er ooit eens een lied over geschreven, ze schrijft graag teksten…en ook gezongen.
    Misschien vindt je het leuk…elke keer als ik het hoor krijg ik zelf ook weer even meer vechtlust. πŸ˜‰ He:t geluid is niet optimaal, ze was ook erg zenuwachtig..het was een hele overwinning voor haar na zoveel jaren gepest te zijn.

    As I kept on fighting, fighting, oho, fighting, fighting.
    Fighting xe2x80x98till the end.
    Kept on fighting, fighting, oho, fighting, fighting.
    As long as youxe2x80x99ll take my hand.

    Zomaar even als opstekertje hoor..
    Omdat ik bewondering voor je heb.

    Maar dat wist je al.

    Slaap lekker voor straks
    Liefs X

  4. Beste Mies,
    Ik ben nog niet zo erg bekend met al het gebeuren van de forum, dus bij “toeval” klikt ik bij het tekentje naast de pb en kwam hier bij je weblog. Het is prachtig gemaakt en ik zal dit zeker vaker bezoeken en van al die mooie gedichten en prachtige foto’s genieten.
    Hartelijke groeten
    Afghan

  5. @ ‘Bovenste’- Beste Afghan.
    Dank voor jouw “toeval”,
    toevallig had ik je een pb gestuurd.

    Dank voor je fijne reactie hier.
    Ik ben er erg blij mee.
    Mies ❀

  6. Beste Mies,
    Ik had je pb nog niet gelezen, toen ik je weblog bezocht. Dit is dan echt “toevallig” dat het op hetzelfde moment gebeurd is.
    Ik heb dit soms ook meegemaakt dat ik een goede vriend wilde bellen, maar die niet kon bereiken, omdat op precies hetzelfde moment die vriend ook mij aan het bellen was.
    Mijn complementen voor zulke prachtige foto’s met betekenis hier.
    Hartelijke groeten
    Afghan

Geef een reactie

