Een roos in donkere dagen

De laatste weken komt er niets uit mijn pen
loop ik als een hen
zonder kop
alle dagen
omdat het mij steeds meer
begint te dagen

schrijf ik gedichten over iets ….
wat heet : uitzichtloos

Gedichten over lijden

vandaar dat ik mijzelf probeer te verblijden
met deze roos

Roosinlucht1

eens ontloken
in een woestijn
hoop ik dat dit ooit
op ons allen
van toepassing
zal zijn.

Deze roos is van een eigen aquarel, geplaatst in een zelf gemaakte foto
alles ‘bij elkaar geklungeld’ met PantShopPro
.

5 gedachten over “Een roos in donkere dagen

  1. Hoi meis,

    Ik kan me even niet herinneren of ik hier een reactie heb geplaatst, maar dat geeft niet. Ik wil je bedanken voor je reactie. Heb er wat aan.

    Heel veel sterkte en liefs

  2. Zielig vind ik het zeker niet.
    Ontzettend knap dat je het zo kunt schrijven/verwoorden.
    We dragen allemaal een masker, zo nu en dan.
    Het is goed dat wat vaker af te doen. 😉

    Ik wilde je even een fijn weekend wensen.
    Het was alweer een tijd geleden dat ik hier was…ik voeg je even toe aan mijn vriendenlijst. 🙂

    Groetjesss

    ML

  3. Lieve Mies.
    Nou met die bloem hoef je niet alleen jezelf te verblijden.
    Ik geniet ook erg van zo’n mooie bloem en mooie foto’s
    Jammer dat het zo slecht gaat, ik hoop dat je inzichten je op het goede pad kunnen brengen
    zodat je een wat meer pijnloos leven kan leiden.

  4. Dag lieve Miesje,

    wat een prachtige roos! Goed dat je jezelf daarmee verwend, dat heeft een mens nodig hxc3xa8?

    Blijf in jezelf geloven, hoor. En elk stapje is er een, hoe klein dan ook. Zo kom je er ook.

    Liefs van mij

Geef een reactie

