Tutti-Frutti

Ergens onder in een kast ontdekte Karel een van mijn eerste aquarelprobeersels; gemaakt op de achterkant van behangpapier.

Een zie hier, van alles wat: Kiwi’s, walnoten, appels, ananas, citroen.

Dus laat maar gaan met die bananen, en klik als je wilt, voor de originele versie met je muisje.

Voor fruit uit het vuistje ;-), gewoon DOEN!

Fruitschaalmies

Dank je wel, maar kijk uit met die ananas en die citroen ❤

10 gedachten over “Tutti-Frutti

  1. Haha Miezefloepiedinnie,

    ik moest wel even lachen om de gevallen dode hoek 😀

    Maar verder tjongejonge wat een ervaring weer zeg! En die schade, zal die worden vergoed? Jullie waren niet fout hé, dus ik denk het wel, toch?

    Wat een lomp figuur trouwens die jeeprijdster! Ga dan geen jeep rijden als je daar niet fatsoenlijk mee kan rijden! Stel je voor dat ze een wandelaar of fietser in haar dode hoek heeft…sjees!

    Vanuit hier een heel dikke knuf en heel erg veel sterkte met al die rottige vuurwerkknallen. Wat een ellende weer hé?! Het moest verboden worden…zo zonde ook van het milieu…en zoveel mensen die hun troep gewoon op straat laten liggen en te beroerd zijn om daags erna hun stoepje even te vegen en op te ruimen… BAH!

    De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, maar vooral heel veel positieviteit en gezondheid voor jullie.

    Dag lieve dinnie, ik ben heel blij met jou en ik ben trots op je dat je altijd zó positief en humoristisch kunt zijn. Dat is écht een gave en ik ben heel blij dat je die kracht krijgt van de Heer. (Toch?)

    Heeeeel veel liefs en tot ziens Mieske!

  2. hihi, leuk geschreven Mies!
    maar de situatie was natuurlijk niet echt leuk, en erg schrikken… gelukkig was het alleen de auto maar die schade heeft opgelopen en zijn jullie verder ‘heel’ gebleven.
    Nou, nu op naar het nieuwe jaar, en dat wordt hopelijk een supergoed jaar voor jou, dat wens ik je echt toe!

    liefs, lichtstraaltje

  3. Ach arm Miesje toch, jij maakt wat mee zeg! En je blijft lachen, als ik het zo lees. Wat een domme muts, dat mens met die dodehoekjeep. Het moest toch verboden worden om daarmee te rijden, als je je nek niet uit kunt steken over die dooie hoek heen, verdorie. Gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen en de verzekering betaalt de schade vast wel (hopelijk hebben ze niet zo heel erg lang werk).

    Ineens wist je het, hè? Je werd verkeersregelatrice 😉

    dag lieve Mies, hele fijne jaarwisseling en een helend, liefdevol, interessant nieuwjaar toegewenst. Een jaar met nieuwe mogelijkheden, fijne vriendschappen (o.a. met mij, hihi) en veel kracht om nieuwe stappen te zetten op weg naar jezelf. Heel veel liefs van mij. Je nieuwe dinnetje, die ook al een hele lieve brief en fotootjes kreeg van ons gezamelijk vriendinnetje. Wat boffen wij toch met haar.

    xxx

  4. Dag lieve Mies,

    Door de drukte heb ik al een tijdje niet meer op je weblog kunnen kijken.
    Nou, ik heb heel wat gemist!
    Deze botsing natuurlijk, staat de auto nog bij de garage?
    Maar ook je mooie maaksels. (dit woord is eigenlijk te lelijk voor je verfijnde werk).
    Je weet precies de juiste woorden te gebruiken om mijn snaar te raken .En de kwetsbaarheid straalt ook van de aquarels af.
    Heel mooi.

    You always hurt the one you love
    The one you shouldn’t hurt at all
    You always take the sweetest rose
    And crush it ‘till the petals fall
    You always break the kindest heart
    With a hasty word you can’t recall
    So if they broke your heart my doll
    It’s because you are the best of all

    Dit liedje kwam in me op toen ik de roos zag.
    Het eind heb ik een beetje verbasterd

    Mijn hart maakt een buiging voor jou,
    Je Miriam

  5. @ Allen, dank jullie wel voor jullie lieve wensen en reacties.
    Nog even in het bijzonder t.a.v Miriam. Ik was n.l. erg ontroerd door je bijzondere gedicht.
    Dank je wel ❤

    Ik ben nu nog steeds 'hotel de botel', maar kom snel weer bij jullie (weblogs) langsflitsen 😉

    De auto brengen we 6 Januari naar de garage, zijn hem dan een dag of 4 kwijt; alles wordt door de verzekering van 'rambo Gerda'* betaald.
    *De bestuurster van de jeep heet Gerda.

  6. Mooi hoor! En leuk als je zoiets weer terugvindt.
    Ik krijg spontaan zin in fruit, en wat extra vitamientjes in de winter kan geen kwaad 🙂
    Verwen jij jezelf ook maar lekker, dat heb je af en toe echt nodig. Zeker in moeilijke tijden… een lekker stukje fruit kan natuurlijk niet je pijn en verdriet wegnemen, maar jezelf wat extra liefdevolle zorg geven doet altijd goed!

    liefs, en sterkte met alles,
    lichtstraaltje

  7. Dank je Lichtstraaltje!
    Ga jij jezelf maar lekker verwennen, en sla toe daar op die fruitschaal 😉
    Ik ben benieuwd of er nog wat van over blijft, hahaha.
    (dus niet alle tutti van die frutti, hxc3xa8?)

    Eet smakelijk!

    en jij ook veel sterkte
    van Mies.

Geef een reactie

