Ware Liefde

 

Wareliefde

Dit is het vervolg van het vorige tekstje,
zie mijn vorige bericht.
Dank u 🙂
-^-

7 gedachten over “Ware Liefde

  1. hey Mies,
    nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad, en heb je het nog gevierd? Een prachtige roos heb je gemaakt, en die verdien je!! Bij een roos moet ik denken aan liefde, en ik wens je toe dat je heel veel liefde zult mogen ontvangen in je nieuwe levensjaar… liefde van mensen om je heen, maar bovenal ook de liefde van God. Zijn liefde is er altijd, en Hij verlangt ernaar je iedere dag te vertellen hoeveel Hij van je houdt! Je bent Zijn dochter, Zijn lieveling!!

    liefs, lichtstraaltje

  2. Mooi lieverd,

    en ware liefde,
    zal het helen?

    Ja, ik denk het wel..
    echte, pure, onzelfgenomen, eerlijke liefde, zal stapjes brengen naar respect, waardering voor jezelf.. en samen met de stappen om ook van jezelf te leren houden en liefde te mogen geven.

    <3<3<3 Mariska

  3. Ja, ware liefde zal de pijn verzachten. Littekens blijven, maar zullen minder trekken als je omringd bent door onzelfzuchtige liefde.

    liefs van mij

Geef een reactie

