Wat een Oen ben ik toch

Wat bedoelde ik het toch weer goed, hxc3xa8?
Maar dat het mis ging ligt ook aan die ‘klunscomputer’ van me.
Die moet je altijd aan laten staan, dag en nacht, anders heb je kans dat ie niet meer ‘aan de praat komt’.

Enfin, vanochtend zag ik dat het toetsenbord vol met ‘vanalles’ zat (zal het hier niet uit de toetsen doen ;-)).
Maar ik nam het mee naar de keuken, lekker poets, poets met een zgn. microvezeldoekje. Muisje ook schoongeveegd. Prima zo!

Toen het scherm en muis aangezet. Huh! Wat zie ik daar allemaal voor schermpjes over andere schermpjes heen verschijnen??? Ik kan er niets van maken!
Te veel van het ingewikkelde. En ik begin maar eens iets weg te klikken. Nog steeds allemaal rode kruisjes ‘wat de klok slaat’. Tja, het is ook nog ERRUG vroeg voor een Oen.
Toen toch Karel maar eens uit zijn bed getrokken….uuuuh, wat zijn dat allemaal voor programma’s, wat betekent dat nu allemaal? "Hoe kan dit nu weer gebeuren, jij ptss-er"?

Weet ik veel…..: dat die pc zelfs een afstand tot aan de keuken kan overbruggen, met zijn uitstaande scherm, en mij met zijn allesziende oog is blijven achtervolgen?
Ik bedoel, waar bemoeid zo’n ding zich mee. IPV dat ie blij is met een poetsbeurtje!

Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan?
Tja, er zijn wat dingetjes veranderd in ‘iets’. Wxc3 t? Daar komen we nog wel achter.
Ik ben niet achterlijk, kom nou zeg!

2 gedachten over “Wat een Oen ben ik toch

  1. Oh oh oh Mieske toch! Ik moet er toch wel om lachen hoor, dit zou namelijk ook een actie van mij kunnen zijn!!! Hahahahaa 😀

    Ik ben bezig met een email-inhaalslag, ik hoop je snel terug te mailen lieve dinnie.

    Heeeeeeel veel liefs,
    Iam

  2. hi hi mies
    zoiets zou mij dus ook kunnen overkomen
    ik ben ook zo onhandig en dan allemaal kruizen en schermen krijgen
    ik herken het wel je wilt het zo goed doen
    maar ondertussen gaat dat niet
    maak je er maar niet te druk om
    het zal heus wel weer goed komen
    dat weet ik zeker
    en dan kan je weer naar hartelust loggen en alles doen
    liefs van mij die net zo’n oen kan zijn
    hi hi

    liefs karin

Geef een reactie

