Verstrikt

Miesgevangenblog
.
Ze spreken over de 7e hemel
heb je dan ook de 7e hel
horen jullie wat ik vertel
?
.
Waar ik in
gevangen zit
?
.
Dankzij jullie ‘goede zorgen’
was er nooit een dag van morgen
waarin ik niet werd
uitgewist
.
Heel mijn voelen, doen en laten
hielden jullie in de gaten
.
Al was ik niet voor xc3xa9xc3xa9n gat te vangen
ik raakte verstrikt in jullie gangen
Gangen die ik na moet gaan
om te voelen wat mij is
aangedaan
.
Nu zit ik verstrikt in die 7 hellen
wie is het die ik dit mag vertellen
als ze me toch niet kunnen verstaan
hoe het mij toen is
vergaan
.
Je moet ‘het toen’ maar laten rusten
niets liever dan daarin te berusten
maar als ik nu al die hellen voel
waar moet ik dan heen
met mijn gevoel
.
Trek mij niet meer naar beneden
Laat mij gaan in
eeuwig vrede
.
DochterSions
.
9 gedachten over “Verstrikt

  1. Lieve mies

    is t misschien een idee om de dingen die je hier schrijft mee te nemen? en aan die psych laten lezen?
    zodat ze eindelijk door hebben waar t om gaat.?
    en pff ja dat is zo lastig. t uitleggen, en begrijpen doen ze maar niet..
    lastig lastig lastig
    ik denk aan je
    liefs,

  2. Lieve mies
    je hebt het goed omschreven hoe jij in hun web gevangen zat geen kant op kon
    en het laten rusten er in berusten is nog nooit iemand beter van geworden
    dat kan ook niet je moet de kans krijgen om het te verwerken
    om er mee aan de slag te gaan
    en net wat monica ook schreef neem dit maar mee en lees het voor of laat het lezen de psych moet wakker worden en zijn ogen openen dat er meer aan de hand is dan alleen het laten rusten
    het is juist zo van belang dat men naar je luisterd eindelijk na al die jaren je waardeerd en je niet weer naar beneden haalt maar waar je mag zijn wie je bent
    je bent een goed mens
    met een goed hart
    en sluit je maar niet af wees maar open
    zeg hem maar wat je voelt en wat je hebt meegemaakt
    misschien dat hij dan anders reageerd

    je wordt er inderdaad moe van dat ze maar blijven volharden in dat ene zinnetje terwijl ze heel goed weten dat dat echt achterhaalt is

    lieve mies kom maar voor jezelf op
    laat maar zien wie je bent
    laat je door hem niet naar beneden halen niet doen hoor
    jij bent veel meer dan dat

    een waardevol persoon
    met het hart op de goede plaats zij zij hebben jouw geschaad
    jij hen niet onthoud dat goed

    ik luister naar je ik hoor je
    en wil naar je luisteren
    ik weet hoe je je moet voelen

    je mag het me zeggen
    en weet ik denk aan je
    en vergeet je niet
    nooit

    ik wens je heel veel sterkte lieve mies
    en een arm om je schouder en een hele warme knuffel
    liefs van mij karin

  3. @ Monica en Karin, Jullie voorstel om dingen mee te nemen naar de psychiater zal wel niet doorgaan. Want ik denk niet dat ik nog naar die knaap toe ga.
    En xc3 ls…..dan zal hij mij toch maar een aansteller vinden. Tenminste die indruk geeft hij mij wel. Hij zegt nl van die rare, mij ahw vals beschuldigende dingen; en mijn vragen beantwoorden, dat doet hij dan weer niet.

    Oh ja, die gedichten sloegen op vroeger, hoor.
    Niet dat jullie denken dat het op de huidige hulpverlening sloeg. Het is allemaal nog verwerking, over de inzichten van het verleden van mij.

    Dank voor jullie reaktie’s. Vind ik erg fijn om te lezen. 🙂

Geef een reactie

