Puur natuur

Voor de verandering even wat foto’s.

Dit zijn thumbnails, dus even klikken voor de echte foto, svp 🙂

De achtertuin Augustus – September:

Fuchsia2_2 Geranium3 Havikskruid Tuinsept09c Vlooienkruid Kogeldistel

Tripmadam Herfstaster Teunisbloem_3 Geranium Tuinsept09a Vangspinwebkrulhazelaar

Tuinsept09b Fuchsia Vangnetsedum Tuintafel_2 Kogeldistel2_3 Helenium_2

‘Ons’ dorp:

Ons_dorp Onsdorp2 Tuinsept09d

Onverwachts van achteren gespot:

Wandelend

Daar heb je hxc3¡xc3¡r ook alweer : )
Om als resultaat van het vorige logje te laten zien.
De foto daar was van het ‘oude haar’.

Mieshaar260909a Paardestaart Mieshaar260909b deze vlinder was op bezoek: Admiralaster

10 gedachten over “Puur natuur

  1. Hai lief Miezevrouwtje,

    wat zonde dat je ervaring bij die psieg meteen zo negatief was! Er zijn ook echt aardige psiegen die wél aandacht aan hun cliënt besteden. Dit is niet leuk, dat je wordt gezien als een geval en dat je maar gewoon al die vragen moet beantwoorden zonder blijk van emotie door hem.
    En de volgende keer, als je durft, tegen hem vertellen wat je ervan vond en wat het met je gedaan heeft. Dat is belangrijk!
    Neem de volgende keer een flesje water mee, zodat je lekker je mond kunt spoelen tegen de pijn.

    Ik hoop dat alle ellende niet voor niks is en dat hij je wel weer verder kan helpen…

    Sterkte lief Miesje…

    *knuf*
    Iam

  2. Ahw lieve mies.
    wat ontzettend vervelend.
    k had zo gehoopt, dat het wat beter was geweest!
    we blijven hopen hea. meer kunnen we helaas niet doen!
    in gedachten ben ik bij je mies.
    en als ik iets voor je zou kunnen doen, dan had ik t gedaan..
    maar k ben bang dat k niet zo veel kan.
    behalve mee lezen, en mn best doen wat goede reacties te posten..

    liefs,

  3. lieve mies
    wat een vervelende ervaring
    dat er helemaal geen een keer een knikje of een ruimte vrij werdt gelaten
    om je echte verhaal te doen maar niet de vragen lijst
    ik heb ook verschillende ervaringen meegemaakt de een heel begrijpend
    de ander alles volgens een lijst doen
    ik hoop dat de 2e keer beter wordt vernomen dan dat dat nu gebeurd
    is dit is zo jammer
    dit had anders gekund

    je moet je niet een pop voelen waarmee gespeeld wordt
    waar je mee kunt doen wat je wilt
    het gaat om jou en jij bent belangrijk
    en bepaald uiteindelijk ook wat je graag zou zien veranderen

    ik hoop dat de psych dat de volgende keer wel meeneemt

    wens je heel veel sterkte met deze vervelende ervaring
    mijn probleem met punt is nog steeds niet opgelost helaas
    dus kan ik niet bij iedereen reageren
    gelukkig wel bij jouw
    alle liefs van mij karin

  4. Dank voor jullie complimenten voor de foto’s.
    Mooi hxc3xa8, die natuur?
    De foto’s zijn door Karel gemaakt, dat wilde ik toch ff vermelden.
    Ik kan vanwege mijn pijnklachten niet goed focussen met mijn ogen.
    We hebben ook nog een mooie foto van ‘onze’ Platycodon, die wil ik nog een keer opzoeken voor Lonnetje.
    Liefs van Mies.

Geef een reactie

