Vergeet mij niet

Sterrenmist2
.
Als de mist optrekt
en ik de sterren zie
fonkelend van verlangen
lonkend mij omhoog
voel ik zo’n blijheid stromen
die er beslist niet om loog
.
Om mijn verdriet
lieg ik niet
meer en ook niet minder
zie ik uit naar ginder
waar ’t verdriet mij verliet
Vergeet mij niet
je
.
Vergeetmij_2
.
foto en fractal van kareldg
12 gedachten over “Vergeet mij niet

  1. Ha lief

    Allereerst gefeliciteerd met Karel!

    Meis, ik lees je zo worstelen..
    Voel met je mee, wou echt dat je wat rustiger op kon staan, zonder al die knallende pijnen.

    Intake lees ik? Waar heb je intake lief?

    Enorme warme knuffel
    mijn armen om jou heen vriendinnetje..

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  2. lieve mies …
    lieve magriet …
    vergeten doe ik jouw nooit …

    vind dit hierboven een van je allermooiste schrijven ..
    ale tot zover ..
    ze zijn allen even mooi …
    maar deze springt in mijn hartje nog ietsje pietsje hoger 🙂

    lieverd , heb een nieuw puntje aangemaakt
    vanzelfsprekend ben je er eveneens van harte welgekomen …
    in alle vrijheid van zelfsprekend …
    kijk maar eens wanneer nieuwe ruimte omspringt 🙂

    het is gewoon een plekje om te zijn voor mij …
    in alle rust …

    http://naturalbeing.punt.nl

  3. lieve mies
    ik zal je nooit vergeten
    en al die hier komen ook niet
    je hebt het prachtig omschreven
    en de foto spreekt voor zich
    jij bent niet iemand om vergeten te worden
    ik blijf aan je denken

    liefs karin

Geef een reactie

