Gaat niet zo lekker

Hoi lieve mensen,

Na een week van amper slapen vanwege die pijn, had ik 2 dagen een klein beetje rust gevonden overdag.

Ik was bezig om een nieuw medicijn op te bouwen, nl Gabapentine. (tegen de zenuwpijn).
Dit als vervanging van de Lyrica, die niet bleek te helpen, en waar ik rare rode huiduitslag van kreeg.

Echter na die kleine opleving ging het vannacht behoorlijk mis.
Ik sliep diep, was aan het dromen; doch de pijn haalde mij hard uit m’n slaap.
Het was alsof mijn hele hoofd in de fik stond. Onder mijn schedel, onder de huid in mijn gezicht; vuur in mijn kaken, mijn verhemelte. Nu ja, zal jullie de rest besparen.

Ik K. halen, wist me geen raad. Soms helpt het als hij mij wat masseert op mijn rug. Doch ik kon geen aanraking verdragen. Het leek wel alsof ik een epileptische aanval kreeg. Heb K. ook flink zitten knijpen, toen maar het dekbed gegrepen; mijn benen schokten alle kanten op.

Ben het nu zat, al dat geexperimenteer met die meds.
Diazepam hielp ook al niet. Helemaal niets helpt meer om ook maar ff te slapen, laat staan van de pijn verlost.

Vanochtend de huisarts gebeld. Heb nu een afspraak (volgende week donderdag) bij de neuroloog (op de hoofdpijnpoli).

Foetsie mijn optimistme. Oh, wat wxc3 s ik stiekem weer vol plannen, ik dacht echt dat ik beter ging worden. Ondanks dat die pijn in mijn mond, en het afknijpen van mijn voeten en benen nog steeds zo overheersend was/is.

Was gelijk alweer zo enthousiast, wilde alles tegelijk aan gaan pakken.
Zit nooit bij de pakken neer. Er hoeft maar ietsje wat beter te gaan, of Mies is alweer ‘de oude'(of liever gezegd, de jonge meid van vroeger).

Helaas, weer accepteren. Weer terug bij af; zelfs nog erger.

Sorry, wilde toch even de stand van zaken eerlijk vermelden.
Moet as maandag ook nog naar die tandarts. Joepie de poepie….gewoon je tanden laten zien 😉 hihi.
Lachen als die boerin met kiespijn. Ik moet maar zo denken, blij te zijn dat de tandzorg er is.
Vroeger liepen ze met stompjes in hun mond, was toch ook niet alles?

p.s. Ik moest nog lachen, want de huisarts vroeg of ik vannacht ook buiten bewustzijn was geraakt, :"nee, zei ik, helaas niet"!

6 gedachten over “Gaat niet zo lekker

  1. Oh lieve mies,
    je mag er wel zijn, echt wel!
    je bent zo’n bijzonder mens!
    Ik vind het zo vervelend, dat mensen je aanvallen op een ander forum!
    t gaat om jou lieve mies, dat JIJ je beter gaat voelen!
    en als dat betekend dat JIJ op een forum een stapje terug moet doen,
    DAN MOET JE DAT DOEN! want JIJ bent bijzonder!
    en ja al jou pijnen, en altijd maar hebben moeten doen dat je gelukkig was,
    dat zijn bewijzen genoeg!
    en ook al zouden ze dat niet zijn, jij hebt het zo ervaren, jij hebt alles mee gemaakt,
    en dat hoef je aan niemand te bewijzen, want het is al erg genoeg!
    je bent een heel bijzonder persoon,
    en ik vind het zo verschrikkelijk dat jij elke keer bij t revalidatiecentrum, zo stom behandeld word!
    ik vind je een bijzondere vrouw, met je leuke woordgrapjes, K begin ze onbewust een beetje over te nemen,
    ik moest me inhouden op t werk zaterdag, want k had allemaal van die grapjes in mn hoofd, maar k dacht dat de klanten dat vast niet konden waarderen.
    en nu elke keer als ik in t revalidatiecentrum ben, dan zie ik die mensen ineens als hansworsten voor me!
    je bent heel goed voor mij, maar ik red me wel mies, hoe hard t ook klinkt, ik red me ook zonder jou!
    t gaat erom dat JIJ gelukkig wordt, en dat JIJ van die ellendige PTSS afkomt,
    en dat kom je wel mies, echt wel!
    je bent echt een super mens, en nu mag je voor jezelf kiezen!
    dat wat je vroeger niet mocht, mag nu wel!

    Heel veel liefs,
    en ik hoop dat je zo een beetje kunt slapen!
    ik denk aan je..

  2. lieve Mies
    ik geloof niet in God, want die zou zulke vreselijke zaken niet goedkeuren
    maar ik geloof wel in mensen
    en waarom zou jij er niet mogen zijn?
    je draagt toch ook bij aan een betere wereld
    je bent er voor anderen, door jouw ervaringen te delen kunnen anderen er steun uit putten, je doet niemand kwaad
    dus wat is er mis met jou?
    ik weet dat het heel moeilijk, bijna onmogelijk is om af te leren wat je aangeleerd, aangepraat is
    maar je mag er echt zijn!
    en ik kan me voorstellen dat het moeilijk accepteren/geloven is wat je is overkomen
    het is ook nogal veel en dat is een beschermingsmechanisme van je geest, zo overleef je
    en dat is goed, al snap ik dat je dat misschien zelf niet altijd zo voelt
    maar het is echt zo!
    jij bent nu de baas over jou
    dus doe wat jou goeddunkt
    ze kunnen je niet meer pijn doen dan ze al gedaan hebben
    dus wees jezelf
    dat heb je wel verdiend

    heel veel liefs

    lon

  3. Je bent goed
    je bent prachtig
    JE MAG ER ZIJN!
    En laat je niet van de wijs brengen dat dat niet mag lief
    Het is vreselijk om te voelen dat je onderuit wordt gehaald, even een steek erbij die je raakt
    Maar meisje laat je daar niet op je kop door zitten, zoveel mensen geven om jou, waarderen jou en vinden jou prachtig.

    Weet dat je prachtig bent voor mij, zo uniek en bijzonder!

  4. Liefste Dinnie van mij,

    wat vind ik het vreselijk voor je dat je zoveel pijnen hebt en dat je weer zo hard met de werkelijkheid geconfronteerd wordt. Het is zxc3xb3 oneerlijk!!!

    Ik hoop dat ze op de hoofdpijnpoli iets voor je kunnen betekenen en dat maandag die tandarts ook iets voor je kan doen.

    Mijn gedachten gaan heel veel uit naar jou lieve Mies, al hoor je nu niet zoveel van mij.

    Ik geef je een heeeeeel dikke knuffel vanuit hier, en ben in gedachten heel dicht bij je.

    Liefs
    Iam

Geef een reactie

