Haar toon

Haar_toon1_2
.
IJskoude golven
trekken een spoor
loos bedolven
onder een
wolvenkoor
.
zoek ik verslagen
in plagen begraven
striemend de slagen
zonder gehoor
.
in alle toon
aarden geslagen
klinkt diep binnenin
trillen van snaren
.
in nieuw beginnend
nog niet
verstorven klanken
zou ik toch willen bedanken
.
omdat alles geeft
zin
aan haar
toon:
beeldschoon.
2 gedachten over “Haar toon

  1. o mies he bah
    wat nou weer een gedoe van ze dat ze niet gewoon eerlijk kunnen zeggen
    dat ze het te moeilijk vinden
    dit is toch zo niet te doen
    kan me voorstellen dat je weer even uit het veld geslagen was door dat telefoontje dat je even iets had van wat een gedoe allemaal
    ik hoop dat er nu eindelijk werk van wordt gemaakt maar als ik alles zo bij elkaar optel zou ik er ook niet veel vertrouwen meer in hebben
    dit duurd te lang

    lieve mies ik wens je nog een fijne wandeling toe
    en hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten
    veel sterkte en liefs van mij karin

  2. Miesje, wat schrijf je toch indrukwekkend
    ontroerend..

    Ik ben blij dat ik met je mee mag lezen in jou pijn
    hoe zwaar en soms zo ondraaglijk dat het ook is
    dan kan ik toch eventjes bij jou zijn..

    Kusje voor jou lieverd

Geef een reactie

