In de wolken (1)

Indewolken

18 gedachten over “In de wolken (1)

  1. ik zou eerder de bloemen danken. dat ze daar willen groeien.
    en jouzelf dat je ze waardevol genoeg vond om vast te leggen.

    een fototoestel is gewoon een ding. het gaat pas leven als je er iets mee doet.

  2. Heey,

    Dat maakt helemaal niet uit.. Als ik bang voor reacties geweest was had ik niet alles hier op het internet moeten gooien. Ik ben nu ook een stuk voorzichtiger met mannen. Soms misschien te.. Maar ze moeten maar accepteren hoe ik ben! Morgen lekker nog een dagje vrij!

    p.s Het zijn erg mooie en hele vrolijke foto’s!!!

    Groetjes Laura

  3. mooi foto’s lieve mies

    wat nou weer een narigheid dat ze alweer aan het verbouwen zijn
    gelukkig kun je nu je zinnen iets verzetten op
    het foto’s maken en ze hier plaatsen ze zijn het zeker waard

    ze zijn prachtig

    liefs van mij karin

  4. Heel mooi hoor al die bloemetjes πŸ™‚

    Bedankt voor je openhartigheid gisteren en wat je deelde …
    Weet je … soms voel ik gewoon de ziel ..
    en dan is het zo dat tss alle woorden …
    een gevoel is …
    dat zoveel meer zegt …

    Jij , mij …

    dat wat we delen …

    een innerlijk aanwezig …

    voor nu ..

    zorg goed voor jezelf …

    ook jij bent in mijn hart en gedachten …

    Was een druk nachtje voor mij , met ARon die koorts had …

    dus ik ga ook een lazy sunday invoegen …

    maar wou alvast een teken van leven komen geven en gewoon …

    Many thanks ,

    for being You …

    PS: Magrietjes zijn trouwens een van mijn favourietjes …
    van jou ook ? :-))

    Liefssssss en nog een veeeeeeeeeel liefs …

    zend ik je toe x

  5. lieve mies ,

    Je hebt mij ook iets gegeven .. iets heel moois ..
    niet mooi om naar terug te zien … maar iets wat nog mag helen ( genezen ) binnenin …

    samen zijn we meer

    ik wijd er wel nog stukje aan …

    Vandaag gaat het met Aron gelukkig vele beter ..

    Jij lieverdje ..
    magrietje xxx

    Dit schreef ik onder je reaktie :-))

    Nogmaals veel liefs ( from heart to heart πŸ˜‰

  6. mooi verwoord lieve mies
    en mooi weergegeven
    langzaam aan stukje bij beetje weer durven
    terug te komen durven te leven

    dat het je mag gaan lukken
    dat wens ik je toe met heel mijn hart

    liefs karin

  7. Ik doe het niet vaak, maar ik kom nu even langs met een plakberichtje om je een heel fijn weekend toe te wensen en om je te laten weten dat mijn blog weer beveiligd is met het wachtwoord. Mocht je deze niet hebben.. stuur mij dan even een mailtje. Dan komt het helemaal goed. De reden hiervan komt binnenkort op de blog te staan.

  8. @ Sanne, nee eigenlijk niet.
    Ik ben zoveel in aan het zien, herbeleven en aan het verwerken.
    Heb dan nog meer die lichamelijke ‘toestanden’.
    Maar ik ga mijn best doen πŸ˜‰
    Dank je!
    Maar ik heb wel voor mijzelf veel opgeschreven.

    Ik weet ook niet precies hoe dat nu zit met je wachtwoord.
    Moet ik nog ff uitproberen,
    Ga ik nu doen.
    Liefs van mies.

  9. lieve mies
    je schrijft zo prachtig weer hoe je je voelt

    als je het goed vindt mag ik dan zo vrij zijn om voor jou een gedicht neer te zetten.

    mies
    jij een vrouw altijd voor een ieder daar
    jij jou gevoel zo intens alleen ineen
    niet alleen maar pijn van een blaar

    een leven vol afschuw haat verdriet en pijn
    jij dat kleine meisje nu die vrouw die nooit
    haarzelf mocht en kon zijn

    toch altijd en immer een lach toverend rond
    haar mond een vriendelijk woord een gebaar
    altijd open eerlijk nooit een maar

    steeds moeten doorgaan met van binnen zoveel pijn
    zo verlangen naar niet langer meer alleen er mee te zijn

    hoop vertrouwen gegeven steeds geschaad
    steeds maar weer ach dan heeft het niet gebaad

    altijd een vorm van humor om je pijn mee te verzachten
    en toch al jaren , ja jaren aan het wachten

    tot alles , ja letterlijk alles is ingezien
    over is en voorbij
    nog steeds die kwade geest van je moeder aan je zij

    hopeloos verlangen wachtend in spanning op die dag
    wachtend op die bergtop te beklimmen
    dat die dag snel komen mag

    lieve mies ik wens met heel mijn hart
    dat je die dag beleven mag en velost wordt
    van al die inzichten kwade geesten je pijn en smart

    mijn wens voor jou
    een pijnvrij leven
    je met heel mijn hart gegeven

    alle liefs van mij voor jou
    karin

    ik hoop dat je het niet te brutaal van me vind dat ik hem
    heb geplaatst
    vind je het niks dan gooi hem maar weg hoor
    dat is oke

    ik heb hem speciaal voor je geschreven

    warme knuffel van mij

  10. @ lieve Karin, jij bent me ook een mooie!!
    Schrijf je zo’n prachtig gedicht, zo recht uit je hart en spontaan…….,
    Schrijf je er dan achteraan:
    “vind je het niks dan gooi hem maar weg”!
    Hxc3xa9 meisie,: “ik ben toch zeker niet gek!?
    Een dikke dankjewel
    je bent hartstikke lief, dxc3 t weet ik Wxc3x88L!!!!!

    Smak, smak van je mmmmmiesje ❀

Geef een reactie

