Herrie overal

Vannacht om half vijf schrok ik wakker, en dan lig ik gelijk weer met die exploderende pijn in mijn gezicht, die dan niet meer weg gaat. Jakkes!
De verwarmingsbuizen waren hard aan het ‘ratelen’. Schrok me rot!

Ik heb dus 24 uur van die rotpijn in mijn hoofd en gezicht. En liggen is niet te doen!
Het is iedere avond; "op hoop van zegen".
Dan lig ik eerst een tijd met die gruwelpijn, net te doen alsof ik niet besta (anders word ik gek). Soms moet ik meer tabletten nemen, soms slaap ik helemaal niet.
Een duffe ellende.

Nu had ik de laatste 2 nachten ‘wonder boven wonder’ redelijk kunnen slapen; was ik juist zo opgetogen over, jakkes en nu dit.

Verder zitten we alweer hele dagen in de herrie.
Vorig jaar hebben ze hiernaast gigantisch verbouwd. Van Maart tot December, echt een enorm gedender. Ze reden met die herrie-tril-machines vlak onder onze keukenramen heen en weer, natuurlijk ook nog van die bonkmuziek aan; containers af en aan, die ze voor onze tuin ‘kwakten’, de planten stuk reden, e.d..
De buren zelf waren naar een ander adres vertrokken, totdat alles klaar zou zijn.

Nu zijn ze schuin tegenover begonnen met precies dezelfde herriemachines, ook al dagenlang, en ook dat zal maanden gaan duren.

Door geluid wordt die pijn, enzo enorm getriggerd, aangewakkerd ahw.

Vorig jaar hebben we dus niets aan de tuin kunnen doen, je kon daar echt niet wezen; we moesten steeds ‘zien te vluchten’, want ook in huis was het niet uit te houden.
Nu hadden we net moed gemaakt om er tegen aan te gaan, ….dus niet, hxc3xa8!
Jammer dan.
Oh, had ik er maar niet zoveel last van. Zit hier ook met een pijnlijk gezicht (echt heel erg) te typen.
Dus stop er maar weer mee.
Ik wacht wel op leukere berichten.
Vind dit ook niet zo leuk.
Altijd maar van die rotberichten te typen.
Ik ga mezelf een kadootje geven
Hier Miesje:
zit een helehoop moed in
[kadootje]
alsjeblieft, dankjewel!!!
[sweet]

Geef een reactie

