Uit gummen gaan

Uit gummenUitgummengaan2emb
kon ik dat maar
gaan.
.

Alles eruit
en opnieuw
schrijven
op mijn leven
sloop van mijn bestaan.
.

Nieuwe wegen
schrijven
voetsporen vegen af
zonder te dwalen in
de doolhoven van
ongewild gaan
enkel in
aangenaam.
.

Het onmogelijk
gebeuren
is gebeurd.
.

Getreurd
is getreurd.
.

Is groeien
om weer op
te bloeien
na door de woesternij
aan woeste
woestijn
te zijn
gegaan.
.

Op het gumsel
van mijn bestaan.
.
.

fractaltekening gemaakt door kareldg

2 gedachten over “Uit gummen gaan

  1. Dag lieve Mies,

    wat een hoop komt er zo op je af hé? Allemaal onzekerheden ook. Probeer het ‘gewoon’ op je af te laten komen en te zien wat het je brengt of juist niet brengt. Heb je trouwens geen recht op hulp thuis, via een of andere regeling? Heb je al eens over een PGB (PersoonsGebondenBudget) nagedacht?

    Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte én succes wensen. Ik hoop dat het een opstap is naar een kwalitatief beter leven. Ook voor Karel, ik snap heel goed dat hij er zo ook aan onderdoor gaat.

    Weet dat ik aan je denk Miesje-lief!

    Knuf
    Iam

    PS Bedankt voor de mail! Ik ben nog niet aan reageren toegekomen, vandaag was een drukke dag voor me 🙂

  2. Hoi lieve Mies

    Ooh wat vind ik het fijn voor je dat de dag eindelijk is gekomen,snap dat je het moeilijk vind en angstig bent maar houd moed!

    Heel veel sterkte en succes vandaag!!!!!

    In gedachte ben ik bij je

    knuf van mij

Geef een reactie

