Mies ging uit varen

Miesroodvaren Ik houd niet van

omkijken

toch kom ik om

in het verleden,

dat vind ik zo stom

.

maar in de toekomst,

gaat Mies uit

varen,

.

en komt

DochterSions

weerom

.

.

.

Tekening gemaakt met  Progr.Terragen door kareldg

11 gedachten over “Mies ging uit varen

  1. ze is er heus, diep weg gestopt die oh zo lieve schattebout.
    ze is er nog, wel verstopt omdat ze daar haar redenen voor had…zo jammer en helaas de werkelijkheid…jouw werkelijkheid…maar geloof me ze is er nog – jouw innerlijke schattebout.

    ze wacht op je en is klaar om te verschijnen als JIJ daar klaar voor bent
    ze is er – heus!

    zoals mijn meisje ook altijd daar is als ik haar nodig heb…
    liefs

  2. Hai lieve Mies,

    dat klinkt positief, lijkt alsof je toch weer wat (meer) vertrouwen hebt in de toekomst. Wat een prachtige fractal heeft je man gemaakt, heel passend!!!

    Dikke kus,
    XXXXXXXX
    Iam

  3. lieve mies
    wat een prachtige foto
    een prachtig kind
    wat nu een prachtige vrouw is geworden met veel verdriet en pijn maar van binnen zul je altijd dat pracht kind
    die schattebout zijn
    en eens eens komt de tijd dan is ze weer daar dan komt ze weer terug bij jouw waar ze hoort
    een warm en prachtig mens

    liefs van mij karin

  4. Hey lieve Mies …

    heel mooi geschreven ,
    met de sprekende tekening 🙂

    Hopelijk alles goed met je ?
    Het weer zit lekker mee en wens je een heel fijn weekend toe …

    Op je vorige vraag ivm een logje -> tekening werd niet door mezelf gemaakt … op de moment geen tijd daarvoor .
    Op mijn pc heb ik een mapje met allerlei mooie tekeningen en afbeeldingen , dit was er eentje uit een reeks

    Liefs en knufffff

  5. Ha lief vechtertje!

    Omkijken, auw.. soms zo pijnlijk
    de confrontatie en het verdriet
    maar zo mooi om ook te lezen
    dat je toekomst anders gaat.

    Dappere schat! Wat doe je het toch goed allemaal..
    ondanks de pijn, verdriet en het vechten..
    Ik ben steeds zo trots op jou ❤

    Mooie tekening trouwens.. erg mooi!

    Dankjewel wederom voor je lieve warme woorden
    je bent echt een vriendin van me
    voelt zo warm en troostend als ik je berichten lees
    en zo oprecht en eerlijk.

    Spannend hoe het gaat lopen dus met de kliniek..
    Ik ben heel benieuwd meisje..
    Ik hoop echt dat ze je aannemen zodat je een plek hebt waar je aan de slag kan en wat meer hoop kan krijgen.
    Dat gun ik je zo erg lief..

    Wat ga je met de pinksterdagen doen?
    Hebben jullie iets leuks gepland? Of gewoon lekker thuis?

    Hou van je lieve mies, tot schrijfs en snel..

    Liefs, en dikke warme knuff voor jou!

  6. Goed….dat klinkt heel erg hoopvol..

    Ik heb gemerkt dat ik me rustiger voel sinds ik de verhalen van me afschrijf, en dat meen ik echt…
    SOms lees ik het nog wel 10x ofzo en dan glijdt het
    van me af, ik voel de noodzaak niet meer om het bij
    me te blijven dragen…
    Hoop echt dat het uiteindelijk ook die uitwerking op
    jou mag hebben….gooi het er uit, het gaat je helpen
    echt geloof me…

  7. lieve mies
    dochter sions is al bij je en begleid je in je weg
    om weer om te komen
    de weg is moeizaam en soms onmogelijk om te gaan
    maar met jouw geduld wat je hebt en doorstaat
    zal dochter sions je zeker niet in de steek laten
    en zeker weer omkomen om je te begeleiden
    naar een mooi en rustgevender leven
    een leven van dochter sions

    alle liefs van mij karin

Geef een reactie

