‘Een spring in het veld’

Er was eens een spring in ’t veld
kindje, goddelijk schoon
zoekend naar haar vrindje
van gelijke toon-
aarden in regenboog
kleuren harmonieus en uniek.

In hemelse waarden
latend, beiden identiek
groeiend toe naar elkander,
Eén in toekomstmuziek.

Het Vreugdedanspaar.

Blauwslinger2

Zelf gemaakt met Fractal Explorer. (hier ben ik best trots op)

14 gedachten over “‘Een spring in het veld’

  1. Dankjewel voor je superlieve reactie! Dat betekent echt veel voor me. Ik weet niet precies wat de oorzaak is, maar de mishandeling van vroeger heb ik pas sinds een maand geleden geuit en mezelf ermee geconfronteerd. Ik merk alleen wel dat ik altijd sterk het gevoel heb niet goed genoeg te zijn, omdat dit door verschillende mensen op een bepaalde manier bevestigd is.

    En over jou. Je schrijft echt mooie gedichten (met vaak leuke woordspelingen) en je kan ook nog schilderen =) Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je jou verleden ooit kan verwerken.

    Liefs,
    Nina

  2. Hey lieve Mies …

    Nieuwschierig als ik ben …
    voortstromend aangaande je woorden …
    voelde ik de behoefte even tot hier te komen ..

    tot mijn grote vreugde …

    voel, lees en zie ik hier zoveel moois …

    bedankt , hartelijk dank …

    wat een positieve noot …

    Je olieverfschilderij en mooie woorden erbij …

    ware kunst volgens mij

    Liefssss v mij

  3. Mooi mies…

    Het innerlijke kind dat er eindelijk mag zijn, die uit gaat stijgen boven alle verdriet en pijn, het kind dat mag ‘zijn’ , terwijl dat nooit mocht…
    Vrijheid van leven en vrijheid van denken…ja meid, zou mooi zijn he die bevrijding ten volle mee te mogen maken…

    Je bent op weg…Keep on going!

  4. Wat een mooi gedicht
    en wat een mooie tekst.
    Echt talent!!

    bedankt voor je reactie,
    zeg het ook tegen jezelf:
    Gun het jezelf om fouten te durven/mogen maken.
    Het hoort bij het leven om ervan te leren.

    groetjes

  5. Ik ben stil..

    echt stil van deze woorden.

    Ze raken me lieverd, mij omdat ze mij herkennen in mijn proces
    maar ook mij om wat ik lees hoe je naar jezelf toe praat.

    Jij die mag gaan zorgen
    voor het lieve kleine meisje in jezelf,
    langzaam, stapje voor stapje
    oh.. wat gun ik je dat zo.

    Knuffels, xxxxx

  6. o deze is heel erg mooi mies
    het heeft wel veel van de vrijheid
    die je zo graag wilt bereiken
    die je voor je ziet
    ik vind hem heel erg mooi geworden

    liefs karin

  7. Heey,

    Ik vind het helemaal niet erg dat je op me weblog komt lezen! Erg leuk zelf!
    Ik heb zo ook even zitten rond lezen op jou blog.. maar ook erg interessant en staan leuke dingen tussen!

    Groetjes laura

  8. wat een mooi log!
    de gedichten, maar ook het verhaal over je dochter, jee wat intens!
    en wat erg!
    weet niet zo goed wat ik moet zeggen

    en ik kwam eigenlijk alleen om je te bedanken voor je lieve reactie op mijn logje
    en je had gelijk , gek genoeg weet je dat altijd als het om een ander gaat , als het om jezelf gaat, ‘vergeet’ je dat snel
    maar heb jullie advies opgevolgd

    nogmaals THNXXXX

    en je hebt echt een prachtig log!

    liefs lonnetje

Geef een reactie

