Zo klein

Zonond03

Heer, ik vraag U, geef Kracht van boven
opdat ik alleen nog U zal loven
alles, nog slecht in mij verdwijnen zal
ik mag opstaan uit het dal.

Zie ik op naar Uw Hemelen wijd
een weg omhoog, door U toebereid
maak mij schoon, Uw Geest te ontvangen
Ik niets meer wil, uit eigen belangen.

Mijn doen en laten U ondergeschikt
ik verlang dat U over mijn geest beschikt
maak mij zuiver en rein van denken
opdat U mij eeuwige rust zal schenken
mij maakt ten diepste ziele-rein

ik opzie naar U, want ik ben maar zo klein.

“““““““““““““““““““““

fractaltekening door dochtersions

Geef een reactie

