Dat moeten we vieren!

Ja wat?

Wat valt hier te vieren, op 2e Paasdag?

NL dit:
We hebben 1 uurtje buiten kunnen zitten.
1 uurtje op 2 dagen, de rest van Pasen
hebben ze ons zitten verjagen.
Toch moeten we leren, om dit te verdragen.

1 uur waarin de buren waren opgerot
die komen onderhand compleet uit mijn strot.

Dat uurtje hebben we dan ook gevierd
door maar gauw even koffie te zetten
krantje lezen, lekker buiten in een stoel
als je begrijpt wat ik bedoel.

Pasen 2009
het viel al met al
weer zwaar tegen
geen zwaar weer
maar iedere keer
dat ‘heen en weer’
van die lelijke schreeuwers
tot binnen te verstaan
dus zijn wij maar
veel weggegaan >> een aantal uurtjes gewandeld, wel te verstaan
voor mij hebben ze al lang
afgedaan.
Het zijn mensen waar ik bang van ben
ze geven mij triggers, die ik van vroeger ken.

Om ons feest kompleet te maken post ik hier nogmaals mijn ‘fractal-eieren’ tot besluit.
In deze kleuren komen ze ook mooi uit.

Paaseikleur

3 gedachten over “Dat moeten we vieren!

  1. lieve mies
    het is niet alleen maar geven als je om iemand geeft maar ook
    terug krijgen de aandacht en liefde vriendschap die je ook schenkt
    als dat niet gebeurd is dat heel erg triest en jammer
    maar daarom hoef jij zeker niet te verdienen en steeds maar te geven
    het is niet zo dat het zo moet zijn dat jij alleen maar geeft en de ander alleen maar neemt dat zou van 2 kanten moeten komen
    nee het is niet alleen geven

    liefs karin

  2. Om iemand geven is iets heel moois, maar dat betekent niet dat je je eigen grenzen, normen en waarden hoeft op te offeren voor die ander. Als die ander ook om jou geeft, echt om jou geeft, zal je van die ander de ruimte krijgen om jezelf te kunnen zijn, zal die ander jou en jouw keuzes respecteren en jou in je waarde laten, net zoals jij dat ook bij die ander doet!

    Dag lieve Floepie,

    Knuf kus
    Iam

  3. ow mies die vind ik heel erg mooi
    en wat nou weer jammer dat jullie zo verjaagd zijn
    maar gelukkig nog wel even van het mooie weer in jullie eigen tuin hebben kunnen genieten

    ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt
    dat het maar steeds doorgaat
    de herrie die nooit stopt

    ik hoop dat het eens ophoud voor jullie
    pfff dit gaat al een tijd zo zeg

    maar ben wel blij te lezen dat jullie er toch intens van genoten hebben
    even dat heerlijke rustige uurtje

    liefs van mij karin

Geef een reactie

