Gezegende Paasdagen toegewenst

Paaseibru

Bijna Pasen
bijna Nieuw Leven
ons door Christus de Heer
gegeven,
op een heel
Verheven manier.

Dochtersions was even hier.

Een zelfgemaakte fractal, goed hxc3xa8?

7 gedachten over “Gezegende Paasdagen toegewenst

  1. lieve mies
    goed dat je voelt dat je niet meer wilt dienen
    maar je hoeft niet te verdienen hoor
    jij hoort er net zo goed bij als alle anderen
    jij mag er net zo goed zijn
    het forummen geeft je geen prettig gevoel
    en goed dat je dat nu voor jezelf
    aangeeft en dat je voor jezelf kiest

    super

    liefs karin

  2. Hoera, Mies je kiest voor jezelf! Niks mis mee! Als forummen je te zwaar wordt is dit de goede keuze voor jou. Misschien heb je het gevoel dat je mensen in de steek laat, maar dat is niet zo, er zijn nog zoveel anderen op het forum. De enige die je in de steek laat als je je gevoel niet volgt, (stoppen met forummen) ben jij zelf!
    Dus heel erg goed gedaan, knap van je vrouwke!!!!

    Lieve knuffel
    en
    ‘Hojje’!

    Iam

  3. lieve Mies,
    Een mooie fractal heb je gemaakt!
    Ik wens jou ook gezegende paasdagen…
    En dat is ook voor jou nieuw leven, en nieuwe vrijheid in Hem! Zijn overwinning, mag ook onze overwinning worden, samen met Hem!

    liefs, lichtstraaltje

  4. Lieve Mies,

    ik wens jou en Karel ook heel gezegende, fijne, PIJNLOZE, gelukkige Paasdagen.
    Je hebt een prachtige fractal gemaakt, ik wist niet dat jij die kunst ook onder de knie had zeg! Afgekeken van Karel, hihi…? πŸ˜€

    Je bent in mijn gedachten Miesje-lief. Ik wens je veel zonnestralen en plezier van je prachtige tuin toe, samen met Karel.

    Dikke knuffff
    Iam

  5. lieve mies en K.
    ik wens jullie ook een heel gezegende pasen
    en hoop voor jullie ook mooi weer om er even op uit te kunnen
    en een zeker zoals hierboven beschreven
    een minder pijnloze pasen.

    veel liefs van mij karin

  6. Dag lieve Mies,

    Ik kon je even niet zo snel vinden, dacht dat je in mn vriendenlijst stond dus moest je even zoeken hihi πŸ˜‰
    Ik wilde je graag even fijne paasdagen wensen lieverd..
    Ik hoop dat je er een beetje van kan genieten, even lekker kan ontspannen en even niets “moet” dat gun ik je!
    Hoop dat het bij jou/jullie, net zo lekker weer is als hier bij mij. Lekker warm en af en toe een zonnetje.

    Zorg goed voor jezelf,

    Lieve knuffel,

    Mariska

Geef een reactie

