Dank

Een blij ‘dank je wel’
Het moet eens gezegd,
nooit dit verzwijgen:
waar ik zo blij mee ben :).

Dat ik mag delen.
Kan, mag bloggen en spelen,
mijn vrijheid aan het
hervinden ben.

Dat ik leven mag in vernieuwing
die zal ontstaan.

Waar dit blog voor staat:
Hij is het,
Hij maakt alle dingen nieuw
een glansrijk, "Zijn Rijk kome".

Hij, Die de steen wegnam van mijn graf
Hij, Die mij liet weten, ik verdien geen straf.

Ik krijg een nieuw jong leven
een leven vanaf de jongste dag.
Hij, Die alles wat ooit gebroken was
helen zal:

Dank!

Het is niet alles goud dat blinkt
doch in mijn hart
een lied weerklinkt
van vreugde, zonder enig berouw
van dat ik mag schrijven
over God’s Trouw
Over het lijden, doch ook
over Belofte
en een heel Nieuw Begin.

Veel vreugde voor allen,
wens ik
Dochter Sions.

3 gedachten over “Dank

  1. Dag lieve Floepie,

    misschien voelt het niet zo voor jou, maar ik zie dat je de laatste tijd ontzettend hard aan het werk bent. Je gaat echt vooruit, al voelt het waarschijnlijk nog niet zo. Tien jaar PTSS is genoeg geweest. Hopelijk ziet jouw wereld er over een jaar totaal anders uit! Ik zal proberen je te blijven steunen want je bent zo ontzettend de moeite waard. Je bent een goed en mooi mens en je mag lekker jezelf zijn van en bij mij.

    Dag lief Miesje,
    Knuffel uit brabant voor jou in limburg!

    Iam

Geef een reactie

