Ik protesteer ;-)

Ik ga een protest indienen, ik weet alleen nog niet bij wie, hihi!
10 jaar ptss kan wel een protestmarsje gebruiken, vind ik.
Alle dingen die ‘op zijn gehaald’ en terug zijn gekomen, na een levenlang te zijn onderdrukt, dat lijkt nu alsof ik echt levenslang heb gekregen.

Goed, dan klaag ik de daders maar aan.
Geef ik die op hun falie, alleen……die daders zijn, op een paar na, al dood.

Doodlopend

Soms voel ik mij op een doodlopende weg.
Weg wil ik
van alles.

Van alles
wil ik, maar
het lukt niet
frustie-Mies
dat is niet waar ik voor kies
of voor gekozen heb
och ja,
het is toch allemaal grote nep
hier op aarde.
Ik lijk er niet op te kunnen aarden.

Vroeger wel, toen lukte dit juist zo goed
scheen het tenminste zo te zijn
doch nu
: alles was slechts schone schijn!

De laatste dagen heb ik vaak in de tuin gewerkt.
Beetje te veel afgereageerd misschien.
Nu een pijnlijke rug
ik wil ook veel te vlug
veel te veel
ik wil me uit kunnen leven.

opschonen die handel om me heen
net alsof ik daarmee
alles weg kan werken, en opschonen mijn geest
mezelf bevrijden?
Nee, dat kan ik niet.

Ik heb toch al zoveel geduld ‘aan de dag gelegd’,
en: ‘geduld is toch een schone zaak’?

haha: ‘schoon genoeg van’,
‘schoon aan de haak’!
‘het heeft veel haken en ogen’.
enzovoort.

Brandnetels

We zijn er vaak op uit geweest om brandnetels te plukken (knippen, want die moet je wel met handschoentjes aanpakken, hoor!); om er dan soep van te maken.
Ze hebben een reinigende werking, ook zit er veel kiezelzuur in en het is echt lekker, plus zxc3xb3 vlug klaar.

We maken er maar een soepzooitje van, en blijven doorgaan, moet wel, hxc3xa8?
Stekker eruit trekken, kan niet; dan maar af en toe, balen als een stekker :-).

Ik ga toch maar weer de tuin in.
Ja, ik tuin er weer in :-)!

3 gedachten over “Ik protesteer ;-)

  1. Dag lieve Floepie,

    misschien voelt het niet zo voor jou, maar ik zie dat je de laatste tijd ontzettend hard aan het werk bent. Je gaat echt vooruit, al voelt het waarschijnlijk nog niet zo. Tien jaar PTSS is genoeg geweest. Hopelijk ziet jouw wereld er over een jaar totaal anders uit! Ik zal proberen je te blijven steunen want je bent zo ontzettend de moeite waard. Je bent een goed en mooi mens en je mag lekker jezelf zijn van en bij mij.

    Dag lief Miesje,
    Knuffel uit brabant voor jou in limburg!

    Iam

Geef een reactie

