"Wie rusten wil in ’t groene woud"…!

Tralala!

Zitje_2 Dus niet, hxc3xa8!

Laat die lusten er maar vanaf, zoals in dat oude liedje, hahaha.

Tja, van groen in dat woud is hier nog niet zo veel te zien.

Maar vinden jullie het niet schattig?

We ‘ontdekten dit plekje’ tijdens een van onze wandelingen hier in de buurt.

In ieder geval is het er wel ‘safe zitten’.

Goedgekeurd door de ANWB, mxc3xa8t veiligheidsgordel!

Dus, wie doet je wat?

Al te kieskeurig zijn we niet, dus 1 ontbrekende armleuning, wat maakt het uit?

Het was er in ieder geval hartstikke rustig.

Nu ja, ‘rust roest’ ook wel een beetje, hxc3xa8?

Verroest, jammer dat ik er niet meer in pas! πŸ˜‰

9 gedachten over “"Wie rusten wil in ’t groene woud"…!

  1. lieve mies
    wat mooi geschreven en weergegeven
    hoe jij je hebt gevoeld en nu nog voeld
    en dat je ondanks alles probeerd door te gaan
    heel mooi en intens geschreven
    diep van binnen
    vanuit je gevoel
    knap en dapper
    veel liefs van mij karin

  2. Dag lief miesje-meisje,
    Vond je wat stil op het forum, want hoewel ik weinig typ (niet handig met 1 arm), probeer ik ’t wel allemaal wat te volgen. En van jouw kant bleef ’t (over jezelf iig) nogal stil. Een goede reden om je weblog eens te bezoeken.
    Een prachtig stuk heb je hier geschreven.
    Ik vind je dapper, blijf je vechtlust bewonderen. ’t Is wat stil van mijn kant, maar ik denk zeker aan je!
    Liefs,
    Mirre.

  3. Hihih, leuk verhaaltje πŸ˜€

    Ik heb je ‘over mij’ stuk gelezen. Wat heb jij veel meegemaakt! Phoe..
    Ik kan me voorstellen dat je er veel schade aan hebt overgehouden.. het is niet niks allemaal zeg!

    Een hele dikke knuffel komt jouw kant op!

    Liefs,
    Ffie

  4. lieve mies
    hi hi leuk verhaal en leuke foto
    nee ik pas er ook niet meer in
    daar ben ik nu te breed voor
    maar leuk is het wel
    wij hadden laatst ook al een stoeltje gevonden
    zomaar in het bos
    ach hoe dan ook je zit in ieder geval altijd goed
    hi hi

    liefs karin

Geef een reactie

