Een virtueel gebakje

Gisteren was ik jarig.

Dus alsnog een virtuele traktatie, voor allen die er zin in hebben ;-)!

Taartjes

Wauwie, ziet dat er niet heerlijk uit?

Mijn huisarts krijgt er “lekker” geen. Zij zal “er van lusten” als ze terug is van haar ski-vakantie. Dan komt ze “van de koude kermis thuis”. Want Mies gaat eindelijk eens voor haarzelf opkomen.
Ook dat is een traktatie waard, of niet?

Laat het smaken, mijn lieve mensen!!

Houdoe van een strijd-“lustige” Mies.

10 gedachten over “Een virtueel gebakje

  1. O, o, Mies…waarom heb je dxc3¡t nou toch niet even verteld?
    Van harte, harte gefeliciteerd!

    Hoe was je dag? Heb je nog een klein beetje kunnen genieten van een gebakje?

    ALs ik mag kiezen, wil ik het gebakje met die framboos wel. Mmmmmmm…..
    Dank je wel!

    Ik wens je voor het komende jaar een heleboel overwinningen, vooral de grote overwinning op alles.

    Kom jij maar voor jezelf op bij je ha. Dan heb je eerste overwinning al binnen!!

    Dikke pluim alvast!

    Kim*

  2. Dag lief Mieske,
    van harte gefeliciteerd meis! Ik hoop dat je een heel fijne dag hebt gehad!
    Bedankt voor het gebak, het was hxc3xa9xc3xa9rlijk!

    Hartstikke goed die strijdlust van je en dat is zeker weer een gebakje waard! Voor jou, niet voor die nare dokter.

    Dikke knuffel,
    Iam

  3. lieve mies
    van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag,
    ik hoop dat je ondanks alles er toch nog een fijne dag van hebt kunnen maken dat wens ik je zo toe

    ja goed zo kom maar voor jezelf op zeg maar wat je er van vind heel goed ze mag het ook wel eens horen en dan zal ze maar een keer luisteren het is toch te zot voor woorden he?

    omdat het virtueel gebak is neem ik er stiekem ook een die met
    chocolade lijkt me heerlijk mmmmmmmm.

    hi hi
    veel liefs van mij karin
    en zet hem op he zeg maar wat je er van vind dat mag best.

    warme knuffel en veel liefs

  4. Nog van harte gefeliciteerd dappere PTSSer.
    Zo’n vriendelijke uitnodiging om een lekker gebakje te eten, kan ik echt niet afslaan. Hierbij kom ik dus even virtueel bij je op bezoek en vraag je:”mag ik die met schuim en mokka?”

    Veel beterschap gewenst.

    P.s.De complimenten over je mooie en openhartig geschreven blogs.

  5. Wat baal ik hier van dat ik het niet wist zeg!!
    Beter laat dan nooit dan maar he!

    Alsnog van harte lieverd!

    Kan niet kiezen vind ze allemaal lekker (smul smul)

    En voor de rest sluit ik me aan bij de vorige sprekers

    grt en dikke knuf

  6. Hoi Mies
    Ik gxc3 voor dat gebakje midvoor. Maar… kennelijk was er geen verjaarstaart met kaarsjes. Ik ben alleen wel errug nieuwsgierig hoeveel kaarsjes dxc3 xc3 rop zouden gestaan hebben. Omdat ik je al een poos lees, kan ik bevroeden dat het er meer dan 40 moeten zijn. (ik ben een “cijfermens”) ALS jij vertelt hoeveel het er zouden zijn geweest, wil ik je wel vertellen hoe ik daar op kom.
    BTW: met 40+ is nix mis, weet ik uit eigen ervaring…
    Groetjes, Nick

  7. Nah, Mies.
    Ik vind het leuk, die gebakjes.
    Maar iedere keer zie ik die dingen me weer aankijken.
    En loopt het water me in de mond.
    Wanneer zijn ze nu toch eens op???

    Even to-the-point en serieus:
    Even een extra keertje:
    Fijne, warme, goede, rustige, veilige, mooie kerstdagen toegewenst.

    Knufje van mij!

Geef een reactie

