Zaadpruiken van de wilde Clematis

We zijn bezig met het inscannen van hele oude dia’s.

Tegelijkertijd ben ik erg veel aan het verwerken.

In mijn hoofd draait het op volle toeren. Het gaat over inzichten omtrent mijn vader; ze zijn ontzettend heftig, en zetten mijn wereld weer eens helemaal op zijn kop. (het is echt een grote warboel aan het worden "daarboven").

Misschien lijken deze zaadpruiken er wel een beetje op, en zit mijn bol wel helemaal vol met van die dingen, haha (ja, altijd maar blijven lachen, hxc3xa8?)

Hier dan een "dia" uit 1969:

Clematiszaad

Deze vond ik wel aardig.

Misschien zet ik hier later nog een paar "gouwe ouwe" neer 😉

2 gedachten over “Zaadpruiken van de wilde Clematis

  1. Lieve Mies,

    wat strijd je dapper en moedig door!
    ik heb echt bewondering voor je kracht en moed.

    na de drukte van de verhuizing eindelijk tijd om weer achter de pc te kruipen, en ben als eerste hier komen lezen op je weblog. het is zo bewonderenswaardig hoe je alles kan verwoorden hier. en de strijden die je doorstaat zijn niet niks. ik ben erg blij dat Hij met je is.

    wat mooi ook om je foto’s te mogen zien en je zelfgemaakte schilderijen en de schilderijen van Karel. Jullie zijn bijzonder creatief!
    vooral het met olieverf geschilderde portret over jou en Karel op een bankje zittend met een vliegende uil, die vond ik heel erg mooi. de betekenis die erbij hoort raakte me ook erg.

    Mies, lieverd, ik ben echt erg blij hier weer bijgelezen te zijn en ik wens je veel goeds toe!
    hou vol, dappere strijder!

    God’s zegen toegebeden voor jou en Karel
    en veel liefs,
    Lotte

  2. Het zijn wel hele mooie zaadpruiken en al zo oud en nog zo mooi.
    het kan inderdaad zo voelen een hoofd vol met watten of met zaadpruiken of zoals ik het noem een hoofd wat niet doet wat je zo graag wilt steeds de andere kant uit dan je werkelijk wilt.

    ik vind het zo erg voor je al die inzichten en ja ik weet het is ook goed om te verwerken maar toch heb ik zo met je te doen.

    hoop dat je hier nog heel veel van die mooie gouwe ouwe neerzet het is prachtig om te zien die ongerepte natuur.

    lieve mies ik wens je heel veel sterkte met het verwerken
    een warme knuffel van mij liefs karin

Geef een reactie

