Hoedjes van plezier

Een "gouwe ouwe" om te lachen, want lachen doe ik zo graag.

Deze dia zijn we ook tegengekomen. Hij is op een verjaardagsfeestje van mij gemaakt.

Ik zeg er niet bij in welk jaar hij is genomen, lekker puh!

Wie nog een paar van die feestgangers tegen wil komen, mag een verzoek indienen, okay?

Hoedjes

Mies, waar is mijn feestmuts?

4 gedachten over “Hoedjes van plezier

  1. Lieve mies

    wat een dotje wat een schatje.
    jij op die foto”s

    ga jezelf niet minder maken dat moet je niet doen.
    jij bent meer als hen en jij bent goed en zij helaas niet.

    de inzichten zijn vreselijk maar geven je tegelijkertijd
    ook inzicht dat jij het altijd goed hebt gezien en zij fout waren.

    lieve mies wens je zo dat je los komt van hen
    een beter leven mag en kan krijgen.

    de vloek wordt opgeheven op den duur
    dat dat niet van vandaag op morgen is dat weten we allebei wel

    maar jij bent nergens schuldig aan jij was nog maar een kind.
    EEN ONSCHULDIG KIND

    lieve mies wens je heel veel sterkte en moed
    om hier door heen te komen.

    ik denk aan je lieve mies en blijf aan je denken.
    heel veel liefs en een heel warme knuffel voor je pijnen
    Karin

  2. Lieve mies

    Als ik naar je foto’s kijk zie ik een mooie en dappere meid.
    zo vol vastberadenheid dapper vechtend in haar strijd.

    de waarde die jij wilt meemaken wilt voelen aanraken.
    konden zij niet voor je maken.

    opklimmend vecht je je nu een weg naar een beter bestaan.
    ja mies ik vind je heel dapper zou zeggen laat maar gaan.

    voel je vrijheid die komen zal ook voor jou.
    al doet het nu heel erg pijn nu weet je wat er komen zou.

    ik leef met je mee en denk aan je en weet dat je het gaat winnen.
    ja ooit de strijd gewonnen een nieuw leven zonder zorgen te beginnen.

    die dag zal echt ooit komen daar ben ik van overtuigd.

    veel liefs van mij karin

Geef een reactie

