Blauw-witje

Hier ben ik met blokletters gaan spelen, alleen met blauw – wit (plus een klein beetje groen “hier” en een klein beetje rood “daar”).

“in het echt” is ie mooier; deze is nog met de oude scanner ingescand.

Dus wie hem “in het echt” wil zien, die moet maar even komen kijken, als je de voordeur binnenkomt zie je het meteen ;-).

met een muisklik wordt ie nog wat groter.

Blauwwitlst

Olieverf 18 x 24. Januari 2001.

Ik heb er veel plezier aan beleefd om deze te maken.

Met dank voor het kijken,

Een fijne dag gewenst,

Mies.

p.s. met “innige” dank aan Karel’s ontwerpen in PaintShopPro.

6 gedachten over “Blauw-witje

  1. Laat maar komen

    laat maar komen je tranen je verdriet.
    lieve mies het is niet meer erg dat een ander het ziet.

    zo herkenbaar, altijd moeten vechten nog zo klein.
    ja ook jij had je rechten er te mogen zijn.

    zij mochten en mogen dit niet doen.
    tis niet zo dat ze je mogen straffen

    blijf daarom vechten lieve mies geef ze van katoen.
    laat de boze geesten maar verjagen weggaan.
    lang zal het duren maar wetende daarin niet alleen te staan.

    je zeurt niet het is juist jouw verhaal wat je zo in zijn greep houd.
    jouw leven waar je al die jaren op hebt gebouwd.

    loslaten en je eigen leven dat goed is te vormen
    met goede waarden en normen is moeilijk.

    ja niet zomaar daar.
    maar op een dag met hulp zul je zien had het vechten zin
    is de strijd klaar.

    dit zal je niet van vandaag op morgen lukken.
    het zal tijd kosten en ook nog wel een mislukken.

    één ding wil ik je dan ook meegeven.
    lieve mies aub blijf ernaar streven.

    hoe moeilijk ook hoe diep te gaan.
    eens zul je aan de andere zijde staan.

    ik denk aan je in deze moeilijke tijd.
    heel veel liefs van mij Karin

  2. Wat leuk!
    Nu eens een keer iets abstracters. Is ook mooi, zeg!
    Ik snap dat ‘ie zo dicht bij de ‘entree’ hangt!
    🙂

    Jij ook een hele fijne dag, Mies!

    Kim* (o.i.d. :-P)

  3. Lieve mies

    prachtig je schilderij met dat blauw en wit
    heel fris en ja ik zou hem ook bij de ingang hangen.

    ik denk aan je
    heel veel liefs van mij Karin

Geef een reactie

