Het is hun vloek.

Hun vloek werkt nog steeds.

Alleen vanuit het hebben en voelen van pijn mag ik bestaan.

Pijn voelen, pijn hebben = ik mag er zijn.

Als mij pijn en ongeluk overkomt, is mij toegestaan om te mogen voelen (plus weten), dat ik idd een mens ben, er mag zijn, en erbij horen mag. Van dit gegeven was ik totaal afhankelijk gemaakt.

Pijn ondergaan is voor mijzelf als een bewijs geworden, dat ik xc3xbcberhaupt besta.

Daarom heb ik zoveel pijn en gekte in mijn hele lijf, en met name in mijn gezicht en hoofd.

Het straft mij extra, nu ik als een onafhankelijke persoonlijkheid wil en durf te gaan leven; en omdat ik nu mezelf wil zijn.

Dat is a.h.w. verboden gebied en niet toegestaan. Dit is mij nl nooit toegestaan door hen, voor geen millimeter!

Paarsje23

Ze kwellen mij extra (nu al zxc3xb3 lang), omdat ik me vrij aan het vechten ben van hun indoctrinatie, hersenspoeling, valsheid en leugens; en ik me onder hun vloek vandaan aan het "opwerken" ben. (haha, vandaar die eerder geposte foto). Een vloek waarmee ik heb leren leven en overleven, door hen daar blijvend in te moeten (be-)dienen; en waar ik van afhankelijk werd gemaakt, om daar blijvend naar te moeten leven.

Bijvoorbeeld: ieder eigen initiatief werd afgestraft of al in de kiem gesmoord. Mijn creativiteit werd met minachting bekeken. Ik moest mij altijd bespied voelen en "weten".

Ik mocht nooit ergens van genieten, zonder dat zij er eerst hun genot, of macht over konden laten gelden. Was ik ergens blij mee, dan volgde er straf. Ze probeerden ook, om alles al bij voorbaat stuk te maken voor mij. Ik durfde mij nooit ergens op te verheugen, bv, zou er een schoolreisje plaatsvinden, dan was ik juist op die datum ziek. (Hier zijn legio voorbeelden van op te sommen, Ik word nu nog misselijk als ik die tot me door laat dringen. Ik ga ze nog wel een keer opschrijven hier, daar maak ik dan het onderwerp, "Mies en scxc3xa8ne" van.)

Omdat ik steeds meer van de waarheid ga zien en dus niet meer in hun leugens geloof, c.q. niet meer in hen geloof, vallen ze me nu extra hard aan; want al die plagen, ze nemen nog steeds in hevigheid toe. Dit is natuurlijk ook bedoeld om me te ontmoedigen en mij totaal uit het veld te kunnen slaan.

Ja, hun vloek werkt nog steeds.

Nog steeds lijkt het alsof ik alleen nog maar uit pijn, stress, enz. besta; alsof mijn leven alleen maar uit pijnbeleving bestaat, en alsof alleen pijn voelen is toegestaan. Daar komt het in de praktijk nog steeds op neer.

Doch ik moet boos worden en blijven, en doorgaan met me vrij te vechten van dit "duivelse" gegeven, als zou die pijn terecht ergens op slaan; b.v. als zijnde nog altijd mijn eigen schuld, mijn verdiende loon, terechte straf voor mijn zonden, enz..

Ik moet doorzetten met hen niet meer te geloven.

Ik moet mezelf overtuigen dat hierna een heel ander leven op me wacht, dat dat alreeds is toebereid voor mij.

Troon

Want soms denk ik idd :"wat, als ik nu geen pijn, geen slapeloosheid, e.d. meer heb, als ik weer pijnloos en normaal kan eten; wat, als alles "op orde is", wat dan? Dan is er toch niets meer! : Doch dit laatste is dus ook hun vloek :(.

Nu wordt heel mijn leven opgeslokt door het vechten om mijzelf op de been te kunnen houden, vechten tegen wanhoop, opboksen tegen iets waarvan ik voel dat het zich steeds op mij probeert te wreken. Dit aanhoudende gevecht neemt nu heel mijn leven in beslag. Ik weet (zou niet meer weten) hoe een normaal leven was.

Wat is een normaal leven?

Wat is een leven, zonder hun haat steeds te moeten voelen?

Ja, want dit moet ik toegeven : "ze hebben me altijd gehaat".

Gehaat omdat ik me in hun midden bevond. Stikjaloers waren ze op mij. En nxc3xb2g, omdat ik anders was, en anders ben.

"Gij geheel anders, gij zult worden gehaat".

Het licht in de ogen, het is me nooit gegund.

Deze conclusie hier op te moeten schrijven is ontzettend moeilijk nu. Maar ik moet dat bekennen en toe durven geven, er zit niets anders op.

Dochter Sions ~ Morgenster.

6 gedachten over “Het is hun vloek.

  1. Mooie foto
    dappere lieve mies.
    zo goed om te lezen dat je door blijft strijden en vechten.
    ondanks al je te verwerken verdriet.

    ik ben heel trots op je

    ga zo door

    veel liefs van mij Karin

  2. N.B.
    Deze foto heb ik niet geplaatst om eens eventjes op te gaan scheppen.
    Er viel nooit iets op te scheppen; en ik heb er nxf2g de grootste moeite mee, om positief naar mezelf te durven/kunnen kijken, of positief over mezelf te denken.
    Het negatieve zelfbeeld overheerst nog steeds.
    Altijd als ; “zo lelijk als de nacht uitgemaakt”, lijkt dit nog steeds een uitgemaakte zaak.

    Karel is ons hele huwelijk al bezig, om dat negatieve zelfbeeld van mij om te draaien; voor zowel mijn innerlijk als mijn uiterlijk, en hij wordt er doodmoe van.

  3. Lieve mies.

    Je bent wel degelijk mooi en je mag trots zijn op jezelf.
    je bent een pracht mens van buiten en van binnen.

    deze foto bewijst alleen maar dat ze er altijd naast hebben gezeten.
    jij hoeft niet negatief te denken over jezelf je bent mooi zoals je bent.

    ja deze foto bewijst daarin het deel wat voor jou nu nog heel moeilijk is en begrijpelijk.

    maar toch wil ik je zeggen je bent mooi van buiten en van binnen
    met een hart van goud.

    en dat is heel veel waard.
    heel veel liefs Karin

  4. Ik kan niet anders dan me aansluiten bij Karin, lieve Mies.
    Een prachtige foto is dit en zou met recht een plaatje verdienen boven je bed 😉
    Maar ik snap dat dat lastig is aan te nemen. Hoop dat dat wel gaat komen, want je verdient dat. Het is de waarheid!

    Knuf van mij

  5. Sorry Mies, ik heb alwxc3xa9xc3xa9r geen woorden.
    Ik kwam met andere bedoelingen, maar het lukt nxc3xb3g niet.
    Wel een knuffel van mij.

    En nu opeens toch nog iets:
    Wat jij mij wenst, wens ik jou dubbel.
    Wat jij mij gunt, gun ik jou dubbel.
    Wat jij voor waarde in mij ziet, zie ik in jou dubbel zoveel.
    Wat jij bij mij weg wilt houden, wil ik dubbel zover weghouden bij jou.
    Waar jij me voor wil sparen, wil ik jou dubbel besparen.

    Dit, om je duidelijk te maken dat je net zoveel mens bent als ik. Dat je waardevol bent, dat het inderdaad puur misleiding en bedrog is geweest. Om duidelijk te maken dat je zeker niet minder bent dan een ander. Dat jij jij bent, en goed zoals je bent. Inclusief alles. Een prachtmens, dxc3¡t ben je!
    Echt
    Echt
    Echt
    xc3x89cht waar!!

    Alle liefs en nog een knuf!

  6. morgenster

    jij lieve morgenster bent de moeite waard.
    jij voelt je nu door hen, hun vloek bezwaard.

    doch zij hebben niet het recht.
    ja eenzaam soms is jouw gevecht.

    gevecht tegen beter weten in.
    soms vragend wat gebeurd er allemaal
    heeft het wel zin.

    ja lieve lieve morgenster.
    nu de horizon nog niet dichbij.
    maar eens verlost van hun plagen

    de horizon dichtbij niet meer oneindig ver.

    veel liefs en een hele warme knuffel van mij
    voor al je pijn en verdriet lieve mies.

    JE BENT HET WAARD!!!!!!!!!!!!

    veel liefs van mij Karin

Geef een reactie

