Mies breekt door!

Een sterk staaltje van Mies.

Hekkenmoller

Afgelopen April is me dit nog gelukt!

Wat je al niet doet om jezelf op te peppen, en de beklemming letterlijk

probeert om te doorbreken.

Maar we gaan dapper door, emdrrrrrrr nog aan toe!!!

6 gedachten over “Mies breekt door!

  1. Schreeuw maar toe maar.

    schreeuw maar toe maar laat het er maar uit.
    het heeft al te lang je leven beheerst je ik verbruid.

    laat die schreeuw maar horen ik mag er zijn.
    ja ook ik met al mijn verdriet en pijn.

    waardevol ben jij met al je dapperheid je kracht je doorzettingsvermogen.

    dit tonen heb je nooit gemogen
    nu is de tijd daar mag je, je laten zien toe maar doe maar.

    de vrijheid dat ozo mooie gebaar.

  2. Schreeuw

    Schreeuw zo hard je maar wilt.
    schreeuw maar niet in verdriet gestild.

    laat maar horen om je heen.
    je voelde je al te vaak zo alleen.

    geen respect geen liefde warmte erkenning.
    zoals je het zelf zegt alleen die vreselijk verkeerde verwenning.

    nu mag je voelen wie je bent een warm en waardevol mens.

    lieve mies ik vind je vol waarde blijf aub je ik zoals je bent

    laat een ander die je zo heeft gemaakt maar praten.
    je vecht zo dapper om het achter je te laten.

    van vandaag op morgen is dat niet daar.
    nee de weg nog heel lang nog niet klaar.

    vertrouwen en geborgenheid mag je daarin onvangen en beleven.
    gelukkig is je dat meegegeven.

    lieve mies ik denk aan je en zal er voor je zijn
    met al je vragen verdriet en pijn ik denk aan je
    veel liefs van mij Karin

  3. Lieve Mies,

    Ik ben weer terug van mijn werkvakantie en heb ondanks de drukte met je meegeleefd.
    Vaak gezongen:Oh daughter of Sion rejoice greatly, Shout oh daughter of Jerusalem! ….
    Ookal voelt het nu niet zo;
    Toch hebben we redenen om ons te verheugen.
    Ik houd van je en herken mezelf ook steeds meer in jou.
    Wat een mooie foto’s van een hele lieve en mooie Mies!
    Jij draagt iets heel kostbaars van God in jou waar anderen stikjaloers op zijn.

    Kusjes,
    Miriam

Geef een reactie

