Ontrafeling ~ Ontgoocheling ~ Ontluistering.

Geloven dat het zo erg is geweest.

Geloven dat ik xe2x80x9cer aan moest gelovenxe2x80x9d, en voor hun eer door hen ben opgefokt en opgeslokt.

Ik moest hen continue bevredigen, hun geest geestelijk, onuitputtelijk, onnavolgbaar, haast xe2x80x9caflikkenxe2x80x9d, xe2x80x9cin de kont kruipenxe2x80x9d. Smerig verwoord, maar het was ook een zeer smerig gebeuren, zonder daden doch daadwerkelijk aanwezig in de geestelijke wereld.

Hun duistere, onzichtbare (geestelijke) wereld waarin ik hen te bedienen had; hun bediende xe2x80x9congezienexe2x80x9d, blindgeleide, hen verblijde, hun lusten, lusten me rauw, snel en gauw.

Op stel en sprong besprongen, ze mij dwongen, me afdwongen om hen te volgen in hun graf.

Ik ben de dans ontsprongen, telkens weer dansende voor die duivelse wezens met hun valse moedwillig verdraaiende gegevens, verstoorde verwarrende signalen, bevelen zo moeilijk te volgen, op te volgen en toch me in bochten wringend, verschoond blijvende van xe2x80x9chun haat in de zinxe2x80x9d,om mij daarin niet mee te laten sleuren, terwijl ik hen op moest beuren.

Mijn olijkheid, vrolijkheid en grappen, voor mezelf amper te snappen, al mijn afleidingsmanoeuvres geslaagd.

Dat was mijn eer van welleer, waaraan ik werd verslaafd, ik hen mee heb behaagd.

Verslaafd aan het zo verfijnd een ander te peilen, om hen te kunnen xe2x80x9cheilenxe2x80x9d, helpen, tillen boven, (zodat ze het zelf zouden kunnen geloven) al hun kwaad met mijn slimme xe2x80x9ckattenkwaadxe2x80x9d, hun niveau opkrikkende boven hun eigen haat.

Het kwade zaad door hen gezaaid deed ik xe2x80x9cverstrooienxe2x80x9d, zodat ze het niet zouden rooien, maar zich in GOED zouden ontplooien, door mij verlicht het onnozele wicht.

Met hart en ziel doen wat hen beviel.

Mijn lust en mijn leven heb ik gegeven.

Ik hoop te mogen beleven, een beter leven, een leven dat God gaf.

Last en lijden zullen verblijden, opstaan uit hun graf.

Door een God die nieuw leven gaf.

2 gedachten over “Ontrafeling ~ Ontgoocheling ~ Ontluistering.

Geef een reactie

